eivtorg Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Godag. Satt og surfet på internett en vakker dag, så hører jeg et dunk fra pcen. Jeg slår av pcen, åpner opp kabinettet og ser at hele viften har løsnet fra prosessoren. Da jeg ser litt nærmere på saken ser jeg at festet til viften på hovedkortet har knekt av. Cpuen funker ikke lenger, alle de andre komponentene funker fint. (Testet med annen cpu) Tingen er: har jeg noen form for garanti på enten hovedkortet eller den svidde cpuen? Iom at jeg brukte en ikke alt for tung vifte og at jeg ikke hadde noe skyld i uhellet? Eivind Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Har du satt på viften selv har du vel ikke noe garanti, men om de du kjøpte den fra har satt den på går vel det som produksjonsfeil og du får det på garantiden Lenke til kommentar
pcmannen Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Litt spent på åssen dette løste seg! Men hvis vifta har stått på lenge, uten noen problemer, så er det vel kanskje klipsa eller hva de nå enn heter. De greiene man fester ribba i. Ihvertfall, burde du kontakte firmaet du kjøpte hk av, og høre deres mening i saken...... Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Brukter du boxed varianten har du 3 års garanti. Bruker du OEM har du ett år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå