t542978 Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Hva har dette for segpå en trådløs router? Fordeler / ulemper? Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Hva har dette for segpå en trådløs router?Fordeler / ulemper? Dette har med automatisk fremming av porter å gjøre, ved bruk av forskjellige internettaplikasjoner. Skru det på, og ikke bry deg noe mer om det Lenke til kommentar
t542978 Skrevet 26. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2005 (endret) Kan UPnP ha noen fordeler når man har IP telefon? Har dessverre ikke QoS på routeren, hørte rykter om at det skulle være bra... Hm.. Endret 26. mars 2005 av andrees Lenke til kommentar
eucalor Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 UPnP gjør det lettere å forwarde porter, applikasjoner som allerede fungerer blir ikke noe bedre ved bruk av UPnP Lenke til kommentar
t542978 Skrevet 26. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2005 Om jeg skulle bytte router til en annen, hvilken router er da best? Mine behov: Siden jeg har IP-telefon fra Telio -er det ønskelig med å kunne prioritere trafikken på portene/WAN -slik at når IP-telefonen trenger bånbredde, får den den bånbredden den trenger! Eller kunne det også være en fordel om Router og ADSL modem var i samme boks , men er ingen krav. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 upnp støtter som sagt fremming av porter, nesten alle routere har dette i dag. qos er en standard for å prioritere visse typer trafikk, dette er spesiellt fint dersom du har iptelefoni, da du gi telefonen førsteprioritet på båndbredden din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå