OleJohnny15 Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Har besluttet å skifte ut vindskjermen i båten min. Det er en Terhi 400 bs fra 70- eller 80-tallet. Må ha to plexi-plater på ca. 60x50 cm og skal ha aluminiumslister rundt hele. Noen som har peiling på hvor mye dette kan koste?? Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Plexi kan du få kjøpt på clasolshon billig, Alu liste kan du vel fåtaki billig på et verft eller noke sånn Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Clas ohlson har ikke så store plexibiter. Det er bedre å gå til en glassmester, der koster det mindre enn på clas og. Hvis du er heldig har de et passende avkapp du kan få gratis Lenke til kommentar
OleJohnny15 Skrevet 27. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2005 Ingen som vet om noen som gjør dette proffesjonelt?? Kunne tenke meg å få det litt fint med metallister rundt det hele osv. Kan gjerne bruke en del peng... Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Du kunne ikke ha postet bilde av båten? Kanskje jeg (og andre) har et forslag på hvordan du kan fikse det. Mvh. Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Du kunne jo bare sagt du skulle bruke en del peng då! eg trudde de va omvent! Du kan jo høyre med noken som selge båta eller noke sånn.. hvis vinskjermen ska vere heilt flat kan vel glassmesteren gjøre det og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå