Gå til innhold

Hva slags musikk liker du?


b-real

Hva slags musikk liker du?  

876 stemmer

  1. 1. Hva slags musikk liker du?

    • Pop
      11
    • Rock
      159
    • Metal
      259
    • Rap/Hip-hop
      49
    • RnB/Soul
      1
    • Elektronika
      55
    • Klassisk/Opera (Nightwish teller ikke.)
      3
    • Folkemusikk
      1
    • Danseband
      4
    • Country
      6
    • Jeg hører på god musikk, uansett sjanger
      328


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hører på flere sjangere, så å stemme på en blir feil.

 

"Jeg hører på god musikk, uansett sjanger" stemte jeg. Men må si det er sjelden det dukker opp musikk innen folkemusikk, danseband og opera på winamp - playlisten min.

Endret av T.F.T
Lenke til kommentar

@Umbra:

 

Da har jeg lest litt i den ene kilden din. Dette er noen som påstår at de har enerett på å sette genre og stil-standarder. Det kan diskuteres... Uansett. De hevder at Electronica ikke eksisterer. Electronica var et ord som ble brukt av pressen for å beskrive bølge nummer to i elektronisk musikk på nittitallet.

 

Ettersom Electronica da ikke eksisterer, er det nærliggende å tro at undersøkelses-starter har ment edm.

 

Vi møtes på halveien. Jeg vedgår at det har vært et uttrykk i pressen en gang. Dog er det ingen stilart i følge de som setter standardene. Det vil si at ordet er ledig, og blant annet amg har tatt seg friheten til å bruke ordet om edm.

Endret av anth
Lenke til kommentar
Hadde strengt tatt vært best med en poll som spurte "Hva slags musikk liker du best". Men man kan vel ikke få alt her i verden :)

Jepp, tråden blir ganske meningsløs når denne "god musikk" alternativtet kom...

Forøvrig så vil eg ha stemmen min på god musikk, uansett sjanger. (alternativet var ikke der når eg stemte)

Lenke til kommentar
Det perfekte partiet som ville fjerne alle avgiftene.

:roll:

 

Er DLF perfekt? :p

 

Jeg foreslår at vi utelater politisk diskusjon fremover i tråden fra nå av.

Jeg frykter nemlig at dette går over styr hvis noen tar opp andre emner som OT, og at tråden blir stengt.

Bare for å tipse dere ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...