abene Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Prøv Avalon og Indigo! Nå kan også du prøvekjøre de nye teknologiene som skal være en del av Longhorn, den neste Windows-versjonen. Microsoft har nå sluppet prøveversjon som kan kjøres på Windows XP eller Windows Server 2003. Les artikkelen her Lenke til kommentar
ttt Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 vil programmer.no kome med ein liten test av avalon og indigo? Lenke til kommentar
dim3 Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Er det noen som har testa den enda ell?? Jeg tør ikke legge den inn nå som jeg er på tg.. gidder ikke sitte siste dagen å reinstalere. Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Noen vits å rope så høyt om dette? Er vel fremdeles bare en developer-kit... Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 mr. Benediktsson har vel ikke installert dette selv. Er bare noe sånt developer-kit-greier, så oss vanlige dødelige har ikke noe bruk for dette. Lenke til kommentar
luser32 Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 er det noen som har prøvd å instalerer? Når jeg starter filen jeg lastet ned så skjer det ingenting, eneste er at mappen som jeg lasta ned fila til klikka, og at sqlserver startter:(:S Noen som vet hva som er feil? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå