hvl4885 Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 (endret) Jeg har nettopp fått min Sony Ericsson P910i. Benytter meg av Mobyson (billig, men ikke akkurat kundeservice når noe ikke fungerer som det skal). Jeg gikk inn på NetCom (via link på Mobyson) for å få tilsendt alle oppsett til min P910i. Av en eller annen mystisk grunn som jeg ikke finner ut av fungerer ikke e-post. Den kobler seg fint opp på nettet Den kobler seg fint opp på mailserveren Den gir meg beskjed om at den er "opptatt" (med å hente mail?) ...men så kommer feilmeldingen: Problem ved kop. av melding DND-rapport: feil navn Hva kan jeg gjøre med dette??? Endret 26. mars 2005 av hvl4885 Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Feilpostet. Vennligst les dette for begrunnelse: http://forum.amobil.no/index.php?showtopic=338721 -Flyttes. Lenke til kommentar
hvl4885 Skrevet 26. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2005 Jeg slet litt med å finne rett kategori for mitt problem... for jeg vet jo ikke om det er en innstilling i programvare på mobilen som er feil, eller om det er noe feil fra leverandørens side... Mitt håp var nemlig at en liten innstilling kunne fikse problemet - derfor valgte jeg altså "feil" kategori. Beklager dette! Uansett håper jeg jo på at det finnes et geni der ute som kan hjelpe meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå