Fireworks Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Er stort sett meget fornøyd med telefonen, men en par ting irriterer meg, og lurer på om det kan være softwarefeil. Fint å vite om noen av dere oppleer det samme: 1) Under Innstillinger - Telefoninstillinger er det en undermeny hvor det står Insillinger (mangler en T). Har hørt at flere har denne feilen. 2) Ordbok-funksjonen er veldig ustabil, i 95% av tilfellene er den OK, men av og til (og det irriterer vettet av meg), slår T9 seg av. WHY?! 3) Zoom fungerer kun på egne bilder, bilder jeg mottar via MMS eller Blåtann, får jeg ikke zoomet inn. WHY?! Ellers en bra telefon, men som mangler følgende for å få full score hos meg: - Mulighet til å lage mapper for meldinger go bilder/video/musikk Fint å kunne sortere bilder i kategorier osv. Stor mangel for meg. - EDGE, men det kommer visst en D500E som skal ha dette. Ikke noe jeg personlig er veldig avhengig av nå, men kan vise seg det om 6 mnd - Større frihet til å velge SMS-lyd, istedet for de som ligger standard for Samsung. Liker ikke de som ligger der standard, vil bruke en kort mp3-lyd i stedet... Noen tanker fra dere? Merket andre mangler/enige med mine? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 (endret) Feilpostet og flyttes. Men uansett: Du har en Samsung, så jeg ville bare ha sagt "hva forventer du?". Dette er noe som de fleste kanskje vil kalle en barnslig kommentar, men gang på gang lanserer de telefoner som har feil i menyene o.l.; jeg er så lei at jeg ikke vet hva jeg skal si... Det er nemlig en grunn til at jeg holder med _langt_ unna Samsung telefoner. Endret 26. mars 2005 av Remerser Lenke til kommentar
Fireworks Skrevet 26. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2005 Sorry, trodde Programmer, Spill og OS var data ting, og at Mobiltelefoner var riktig, men men... Har stort sett brukt Nokia, og følte med 6230 at jeg hadde en telefon som dekket mine fleste behov. Behovet for bedre kamera og større skjerm, gjorde at fristelsen til å skifte ble for stor. Delvis fornøyd og delvis litt angrende (siden jeg har solgt min 6230). Forøvrig synes jeg kalenderen til Nokia var noe bedre enn Samsungs... men det kan skyldes at jeg ikke har rukket å bli 100% kjent med den nye telefonen. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Absolutt ingen skade har skjedd. Amobil.no er et nettsted kun for mobiler og de foruminndelingene du ser er for amobil.no forumet - sant så sant er dette forumet også "koplet opp/sammen" med hw.no, akam.no med fler sine forum men alle kategoriene under "Mobil og PDA" tilhører mobil snakk Her kan du forøvrig lese litt om de ulike forumkategoriene på amobil.no Velkommen på forumet forresten Men kan nok si meg enig at 6230 er en snerten mobil, men litt beklagelig at den har en såpass liten skjerm. Avtakeren 6230i har ca. samme størrelse på skjermen men høyere oppløsning. Selv synes jeg at mange av manglene/feilene hos samsung er uholdbare og det er derfor jeg ikke eier en. Design er ikke alt når du river deg i håret av frustrasjon pga. menyene. Lenke til kommentar
Fireworks Skrevet 26. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2005 Har sendt mail til Samsung for de punktene jeg mener er software-feil. Pluss at jeg slengte med de punktene jeg savner som tips. Får vel sikkert bare noen standard formuleringer tilbake, men bare jeg får rettet opp Insillinger og T9-problemet, så er mye irritasjon borte... Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Det har jo kommet nye firmware opdteringer som fikser noe av dette iallefall insillngene...... Lenke til kommentar
Fireworks Skrevet 26. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2005 Det har jo kommet nye firmware opdteringer som fikser noe av dette iallefall insillngene...... Må jeg da til forhandler for å få disse oppdateringene? Lenke til kommentar
Kridal Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Tror ikke det er noe som er fikset på den delen med "insillinger". Men på T9-ordboken som bare forsvinner.., det gjør den bare når du leter i telefonkatalogen når du skal finne et nummer å sende til. Hvis du skriver inn nummeret manuelt vil T9 være på neste gang du starter å skrive.. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Skrivefeilen er vekk i den siste firmwaren! Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Fatter`n har en Samsung D500. Han har også den "insillinger" feilen. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 En liten skrivefeil i en meny, synes nå jeg er en bagatell. Min gamle siemens M65 hadde masse skrivefeil helt til FW 43 kom. Det er verre når det er en fysisk feil med telefonen, eller at andre bugs i telefonen gjør at funksjoner ikke virker. Så i den nyeste fw for norge osv har jeg ikke oppdaget noe spesielt enda, men den litt ekle med at den endrer fra t9 ordliste til standard skrivemåte når du henter opp kontakter er der enda. Men dette er jo en smalsak når en er vant med det =). Kan jo hende det blir fikset på i en annen utgave.. ellers er telefonen knall =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå