kegarden Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Jeg lurer på om det er noen som kan hjelpe meg... Jeg skulle så gjerne hatt en enkel og god "poll2 på hjemmesiden. En slik som hardware.no har Er det noen som kan hjelpe en grønnskolling som nesten ikke kan noe om html koding, og som baserer hele sin hjemmesideproduksjon på FrontPage? plizzz kom med forslag.... Jeg skal prøe alt av forslag Takk til alle som prøver å hjelpe meg!! Min hjemmeside Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Ett enkelt søk på google! "Free poll" http://www.pollhost.com/ Good Luck Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Har hosten støtte for PHP? I så fall kan du få deg en skikkelig poll, som ikke er avhengig av 3.parts-leverandører for å fungere. Kan anbefale Advanced Poll. Er en stund siden jeg brukte det nå, men jeg mener å huske at det var omtrent like lett å installere som et vanlig windows-program. Lenke til kommentar
kegarden Skrevet 26. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2005 Ja jeg har php... Men hvordan får jeg til å sette opp pollen da? Jeg må innrømme at jeg ikke vet hvordan det skal gjøres Er det en link til denne "sympoll"? Takk!!! mvh Knut Eirik Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 www.hotscripts.com or www.google.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå