oss2 Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Vi er noen kompiser som kommer sammen 4-5 ganger i løpet av året for å spille sammen i nettverk. Til nå så har det bare gått i Halo2, Project Gotham Racing og Top Spin... Rally Sport 2 krasjer hver eneste gang. Er det noen som har tips til andre gode spill som vi kan spille. Martin. Lenke til kommentar
Sirchj Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 (endret) Counter strike eller Rainbow six eventuelt ghost recon Endret 26. mars 2005 av Sirchj Lenke til kommentar
oss2 Skrevet 26. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2005 Counter strike eller Rainbow six eventuelt ghost recon Hva slags type spill er dette da???? Er det slik at man kan spille alle mot alle/ 2 mot 2 / 4 mot maskina????? Regner med at det er skytespill ;-) Martin. Lenke til kommentar
Sirchj Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Hva er det du mener med nettverk?Å linke? Vel jeg har ikke spilt dissa spilla så mye men det er morsomt å linke dem.... på counter strike er det to lag så der må det nok være 2 og 2 på lag... De andre er jeg litt mer usikker på men de alle er skyte spill... Lenke til kommentar
oss2 Skrevet 26. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2005 Hva er det du mener med nettverk?Å linke? Vel jeg har ikke spilt dissa spilla så mye men det er morsomt å linke dem.... på counter strike er det to lag så der må det nok være 2 og 2 på lag... De andre er jeg litt mer usikker på men de alle er skyte spill... Joda.. Det er linke jeg mener.. Kobler sammen 4 xboxer via en hub. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Timesplitters 2, eller det nye Timesplitters: Future Perfect Lenke til kommentar
Magus Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Definitivt TimeSplitters: Future Perfect, hvis du er ute etter et skikkelig partyspill med rask og intens galskap! :!: Lenke til kommentar
oss2 Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 SKal prøve det spillet... Men er det noen som vet hvordan man kobler Colin McRae 05 opp mot Xbox Connect..?? Ser at det er mange som spiller det der, men på min så er det ingen plass for oppkobling med system link. Martin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå