Gå til innhold

Xbox i nettverk..BRA SPILL? :cry:

oss2

Anbefalte innlegg

Vi er noen kompiser som kommer sammen 4-5 ganger i løpet av året for å spille sammen i nettverk. Til nå så har det bare gått i Halo2, Project Gotham Racing og Top Spin... Rally Sport 2 krasjer hver eneste gang.

Er det noen som har tips til andre gode spill som vi kan spille.

Martin.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Counter strike eller Rainbow six eventuelt ghost recon

Hva slags type spill er dette da???? Er det slik at man kan spille alle mot alle/ 2 mot 2 / 4 mot maskina????? Regner med at det er skytespill ;-)

Martin.

Lenke til kommentar

Hva er det du mener med nettverk?Å linke? Vel jeg har ikke spilt dissa spilla så mye men det er morsomt å linke dem.... på counter strike er det to lag så der må det nok være 2 og 2 på lag... De andre er jeg litt mer usikker på men de alle er skyte spill...

Lenke til kommentar
Hva er det du mener med nettverk?Å linke? Vel jeg har ikke spilt dissa spilla så mye men det er morsomt å linke dem.... på counter strike er det to lag så der må det nok være 2 og 2 på lag... De andre er jeg litt mer usikker på men de alle er skyte spill...

Joda.. Det er linke jeg mener.. Kobler sammen 4 xboxer via en hub.

Lenke til kommentar

SKal prøve det spillet... Men er det noen som vet hvordan man kobler Colin McRae 05 opp mot Xbox Connect..?? Ser at det er mange som spiller det der, men på min så er det ingen plass for oppkobling med system link.

Martin

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...