Krims Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 En kamerat av meg lastet ned den nye patchen, men etter det så kunne han ikke se under vann når han dykker, skjermen blir bare helt blå, men spell-barene er der fortsatt da.. Noen som har samme problemet? Lenke til kommentar
Iver. Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Jeg har ikke det samme problemet, men når jeg dykker så er det veldig grufsete og "skittent" vann i forhold til hva det var før patchen Lenke til kommentar
Mefix Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Sjekk om det hjelper å skru av "Full-screen glow effect". Lenke til kommentar
Leffa01 Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Vannet er fikset i den nye patchen, til å se mer realistisk ut Lenke til kommentar
Krims Skrevet 26. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2005 Jammen på pc'en til kameraten min blir det helt umulig å se under vann, skjermen blir helt blå Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Jeg har akkurat samme problem selv. Når jeg svømmer under vann blir hele skjermen i den fargen vannet er, og jeg ser hverken characteren min eller noe som helst annet rundt meg. Men aner ikke hvordan man fikser det. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 oppdatere skjermkort drivere? slå av glow effekt? endre på andre instillinger i video settings og se om det hjelper? Lenke til kommentar
superreven Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 (endret) Har også lagt merke til at det å se under vann er endret, men til det mer realistiske vil jeg påstå.. Går fint og orientere seg hos meg 9800 PRO btw... Endret 26. mars 2005 av superreven Lenke til kommentar
Taykun Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Syns vannfiksinga i den nye patchen er genialt. Ser mye mer realistisk enn sånn det gjorde før En jeg kjenner hadde samme problemet. Han lasta ned ny driver, og fiksa på noen instillinger så funka det fint. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 skulle bare ønske de fiksa vannet ovenfra. det har lett for å bli...rutete... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå