Gå til innhold

Nytt navn på "Søppel": Avstemming

Nytt navn på søppel v2  

274 stemmer

1. 1. Nytt navn på søppel v2

• Baren
      14
    • Rorbua
      36
    • Generelt pisspreik (GPP)
      45
    • Generelt drittpreik
      4
    • Alt om Ingenting
      59
    • Hverdagens viktige uviktigheter
      15
    • Pisspreik
      12
    • Psykiatrisk avdeling
      33
    • Kafeen
      1
    • Nerdebula
      6
    • Irrelevant 24/7
      13
    • Irrelevant
      3
    • Småprat
      15
    • Hengeplassen
      1
    • Skapet
      4
    • Nerdenes Gjemmested
      6
    • Møteplassen
      3
    • Kvardagsl
      3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min mening:

Hvis det skal være slik at det forumet skal være så mye useriøst, irrelevant tullball som det er nå, da er jo Generelt pisspreik det mest passende. Hvis det er slik at man ønsker at nivået skal heves til et mer seriøst ett, da er Hverdagens viktige uviktigheter det beste alternativet.

Endret av Ole Johan
Lenke til kommentar
Fordi det er meningen med denne pollen. Navnet "søppel" skal bort.

Navn som Generell Pisspreik er jo like håpløse hvis poenget er å unngå spam som bruker unnskyldninger "det er jo søppel". Det kan enkelt erstattes med "det er jo pisspreik"... Da syns jeg vi heller skal ha et positivt ladet ord, f eks navnet på en bar der alle vet hva du heter (eller noe annet, bare det er positivt og ikke antyder til at alt som skrives i kategorien er dritt/pisspreik/unødvendig/"ingenting".

Lenke til kommentar
Fordi det er meningen med denne pollen. Navnet "søppel" skal bort.

Navn som Generell Pisspreik er jo like håpløse hvis poenget er å unngå spam som bruker unnskyldninger "det er jo søppel". Det kan enkelt erstattes med "det er jo pisspreik"... Da syns jeg vi heller skal ha et positivt ladet ord, f eks navnet på en bar der alle vet hva du heter (eller noe annet, bare det er positivt og ikke antyder til at alt som skrives i kategorien er dritt/pisspreik/unødvendig/"ingenting".

Det er jeg enig i. :)

Lenke til kommentar
Går nok ikke, for på Rorbua er det kun folk som ler og koser seg, tar en pils eller tre og forteller gode historier  :love:

Hvem stemmer på at alle under 18 stikker og hw.no får seg skjenkebevilgning? :tease:

Går det ann å laste ned drikke eller? :dontgetit: Synes "søppel" er passende jeg, resten har vi jo "annet" for

Lenke til kommentar
Går nok ikke, for på Rorbua er det kun folk som ler og koser seg, tar en pils eller tre og forteller gode historier  :love:

Hvem stemmer på at alle under 18 stikker og hw.no får seg skjenkebevilgning? :tease:

Går det ann å laste ned drikke eller? :dontgetit:

Of course.

Har du ikke sett folk som har nick|full på IRC? :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...