Singularitet Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Skal ha meg ny PC, og har bestemt meg for AMD643000, og MSI K8N Neo2 Platinum. Skal ha inn 2-4 HD'er, og DVDbrenner ++ Så da er det store spørsmålet hvor stor PSU må jeg ha, har vel planer om å oppgradere etter hvert( Ny CPU osv). Er det noe kabinett med PSU som er brukbare, og som har plass til TT BigWater?? Håper på snartlige svar MG Lenke til kommentar
2 Fast 4 Biltema Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Prøv denne http://www.jscustompcs.com/power_supply/Po...tor.php?cmd=AMD Lenke til kommentar
Guybrush LeChuck Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 har selv 360 watt, med samme hovedkort og cpu som du skal ha. har også 6600 gt grafikkort, og en serial ata hd, og 2 brennere. siden du skal stasje mer i kabinettet anbefaler jeg mer enn 360 watt, kommer mye ann på hvilket grafikkort du har. di nye skjermkortene krever en del strøm.. ang kabinett størrelse vet jeg ikke... Lenke til kommentar
Singularitet Skrevet 26. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2005 Hadde den virka her så hadde det sikkert vært fint Får ikke tilgang, eller noe slikt.... Lenke til kommentar
Guybrush LeChuck Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 virker ikke her heller........ men prøv google "power supply calculator" mange lenker der.. Lenke til kommentar
Singularitet Skrevet 26. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2005 Fant ikke så mye når jeg Googla, men skal gå tilbake til lenken din senere, virker sikkert da Takker for all hjelp så langt!! Lenke til kommentar
2 Fast 4 Biltema Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Hadde den virka her så hadde det sikkert vært fint Får ikke tilgang, eller noe slikt.... Funker fint på min PC... Prøv bare www.jscustompcs.com Lenke til kommentar
Guybrush LeChuck Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Hadde den virka her så hadde det sikkert vært fint Får ikke tilgang, eller noe slikt.... Funker fint på min PC... Prøv bare www.jscustompcs.com får bare "this page cannot be displayed"....... har telenor adsl 2mbit.. sikker dem som føkker.... Lenke til kommentar
eucalor Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 funker fint begge de linkene der Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 På linken i nest øverste post vil du få ca 340 watt. Så da må du minimum ha 360 watt powersupply, men 400 er å anbefale Lenke til kommentar
HAG Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Sleit selv med sida til jscustomspc, kom ikke inn med IE eller FireFox, "fant noen linker i et forum - var litt utdatert ang. skjermkort 6600 (GT) var ikke med - stod litt om "konsumet" til noen så en kan velge som har lignende "behov".. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå