rvenes Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 (endret) Ok. Skulle ha med meg min skjerm heim. Tok ikkje med den delen fra veggen til den boksen som er midt på ledninga. Den er stripsa opp, og eg hadde jo 100 vis av slike kabler heime - tenkte eg. Men så når eg skulle sette den opp, fant eg ut at det var sånn laptop kontakt på den. Slik som dette Samme kabelen er det på prosjektoren også. Kvifor har dei ulike typer kabeler? Slik eg ser det er det jo ingen fordeler med den eine eller den andre. Edit: Skifta ut bildet til ein med norsk versjon. Endret 26. mars 2005 av Cornel Lenke til kommentar
fredster Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Det er nok denne du tenker på.... Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 26. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2005 Det er nok denne du tenker på.... (sjå vekk i fra den enden som skal i veggen) Ja, der fant du den norske versjonen. Sa jo at man ikkje skulle sjå på den som skulle i veggen. Lenke til kommentar
Azton Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Den har jeg faktisk ikke sett før. Men forstår ikke poenget med å ha to forskjellige, når det er mye lettere å bare ha én type til ting som skjerm, pc, prosjektor m.m. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå