Bogan Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Fått den koselige beskjeden om at jeg mister jobben... Trenger tips til en ny jobb som kan passe meg. Krav: min 5000 i måneden. Må ikke jobbe mer en annenhverhelg. Går på skole så må passe til dette. Finner sikkert noen jobber men er så kjedelig å lete etter en ok jobb... En annen ting som er problemet nå er økonomien.. tjente 7000 +/- pr mnd... Allt dette går med. Bruker de på festing litt klær mat og bensin... Aner ikke hvordan jeg nå skal få råd til dette Noen som har noen geniale tips? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Tja.. Kutte ned på festingen? Nei, jeg har dessverre ikke noen geniale tips. Kunne godt trengt noen selv. Skal begynne å studere til høsten. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Fått den koselige beskjeden om at jeg mister jobben... Trenger tips til en ny jobb som kan passe meg. Krav: min 5000 i måneden. Må ikke jobbe mer en annenhverhelg. Går på skole så må passe til dette. Finner sikkert noen jobber men er så kjedelig å lete etter en ok jobb... En annen ting som er problemet nå er økonomien.. tjente 7000 +/- pr mnd... Allt dette går med. Bruker de på festing litt klær mat og bensin... Aner ikke hvordan jeg nå skal få råd til dette Noen som har noen geniale tips? Selger av ett eller annet slag..bestemmer du mesteparten av arbeidstiden. *glad jeg valgte håndverksyrket* Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 vekter. Fordel : du kan få arbeid til alle døgnets tider. Kan være spennende Ulempe : du kan få arbeid til alle døgnets tider. Vekterskolen er dyr (kurs på litt over en uke) Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2005 vekter. Fordel : du kan få arbeid til alle døgnets tider. Kan være spennende Ulempe : du kan få arbeid til alle døgnets tider. Vekterskolen er dyr (kurs på litt over en uke) Jobber som vekter nå. Så jeg får vel et nytt tilbud av firmaet, men vet ikke om det er noe som jeg gidder gå for... Er så mye dritt jobber en kan få der og.. Men vurderer å gå over til et annet vekter firma... Får se hva som skjer Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Hva med å kvitte seg med bil/kjøretøy? Forsvinner vel ganske så mye $$$ der. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 (endret) Slutt med festing, selg bilen Klarer meg på 1-2000 kr i måneden jeg, men jeg spiser mye brød med kjedelig pålegg, og middag med mye poteter osv Endret 28. mars 2005 av Volcov Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2005 Jepp bilen er dyr.. Men mat alkohol og festing generelt og klær er sykt mye det og.. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 bor du i bo by, hadde jeg nok droppet bilen. tror du klarer nok å opprette det meste av levestandarden din ellers da. men matbutikk er sikkert bra å jobbe på. kan jobbe både sent og tidlig. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 beholder jobben en stund til og får igjen en del på skatten så går fortsatt bra, får bruke tiden i mens til å se etter ny jobb Lenke til kommentar
allyse Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 (endret) Få deg en praksisplass i en offentlig etat. Da får du 5100 skattefrie i mnd. Snakk med aetat eller en jobbkonsulent på et sosialkontor/jobbsenter så kan det være de har noe til deg. Jeg veit det var en som søkte etter en som skulle drifte et lite nettverk på et tjenestested her i kommunen. Bor du i oslo kan du sjekke med bydel nordre aker om plassen er enda ledig. Endret 26. april 2005 av allyse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå