Marcelo Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Hei! Etter jeg installerte Nod32 så har jeg hatt en del problemer med Abc(bittorrent) med at torrents henger seg ikke programet men torrents. Om Nod32 stenger bruk av noen forskjellige ting eller lignenes? Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2005 noen som kan der så snill å hjelpe meg ut med dette her? Lenke til kommentar
So|o Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Høres veldig rart ut om NOD32 er årsaken til dette, prøv å skru av NOD32 for å se om det går bedre da? Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 (endret) er ikke helt sikker på om det er dette som foresaket det, men etter at jeg skifta fra norton systemworks 2005 til sygate firewall pro og nod32(etter en reeinstall av windows seff) så var ikke abc det samme igjen Endret 30. mars 2005 av Marcelo Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Prøv å gå i Task Manager (Oppgavebehandlig) og slå av nod32kui.exe og nod32krn.exe, fungerer ABC da? Gjør også det samme med Sygate. Hvis det går fint med ABC da, så er det sygate/nod som er stilt inn feil. Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Tipper at det ikke er Nod32 som forårsaker problemet, heller noe annet Lenke til kommentar
Rogerino Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Jeg hadde akkurat det samme problemet. Fant til slutt ut at funksjonen IMON (Internet Monitor) må skrus AV. Garanterer at det vil virke etter det Lenke til kommentar
gresh Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Før du prøver å slå av IMON bør du prøve om å endre på innstillingene til IMON hjelper. Spesiellt å sette bittorrent klienten din til "higher efficienty" i stedet for "higher compatibility" som er er standard. Bruker du en klient som f.eks azureus som bruker Java runtime environment for å kjøre, må også java settes til "higher efficienty". Her ser du et bilde som kanskje forklarer litt. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Har noen her på forumet prøvd det trikset der? Jeg gjorde det og endte opp med at jeg kun hadde tilgang til nettbanken. Mulig det vil fungere bedre dersom man er mer sellektiv og velger ut spesifike punkter som man setter higher effisiensy på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå