Cantona Skrevet 30. juni 2002 Del Skrevet 30. juni 2002 Hva syns dere er tidenes beste spill på: 1. PC 2. AMIGA Personlig så synes jeg PC: Championship Manager, Delta Force Amiga : Kick off 3, Super cars 2 ** Kutt ut caps i overskrift - TST ** _________________ ALT ER UNDER PANIKK,INGEN GRUNN TIL KONTROLL [ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-06-30 21:13 ] Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 2. juli 2002 Del Skrevet 2. juli 2002 PC: Grim Fandango, AvP 1 & 2 (men det er mange andre spill som også har fortjent å være på lista mi! HL, MI-spillene, StarCraft, GTA, AO+++) Amiga : Monkey Island 1 & 2, Simon the Sorcerer, Settlers, Cannon Fodder +++++++++++++ Alt i alt er det vel ganske umulig å si hvilket spill som er best, men GF er noe av det mest geniale jeg har spilt :smile: [ endret av Corleone den 2002-07-02 15:16 ] Lenke til kommentar
|KAN| Skrevet 2. juli 2002 Del Skrevet 2. juli 2002 PC : Counter-strike , transport tycoon Amiga : Moonstone ... Lenke til kommentar
Erad Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Pc: Genewars, settlers2, avp2 og carmageddon 1 Amiga: simon the sorcerer, cannon fodder 1,altered destiny, jumping jackson! Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Tja... PC: Star Wars Rebellion, StarCraft, Diablo og Quake 1 Amiga: Settlers, Stip PokerX og Cannon Fodder Men det er jo mange andre gode spill også, men disse har jeg vel brukt _mest_ tid på. Lenke til kommentar
BigWhig Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 PC: Starcraft, Monkey Island 3 og 4 +++mangen andre Amiga: Moonstone, Supercars 2, Sensible Soccer Moonstone rocka vilt, spiller det fremdeles når jeg er på hytta :smile: Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 PC: Baldurs Gate II, HalfLife, MotoCrossMadness, Rouge/Nethack. Amiga: Quest for the Moonstone: A Hard Days Knight (flere som har skjønt dèt tydeligvis!!! Hurra!!), Hybris, KickOff (skjønt noen vil vel si at SensibleSoccer er bedre...), Wings, Dogs of War. Lenke til kommentar
Stw Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 de Beste Amiga spillene er: ik+,Street Rod,North and South,Lotus 1,2,3 ,stunt car racer,ports of call,Final fight, vroom,Harley Davidson,giana sisters,speedball 2 ++.Hvis noen har Amiga 500 til salgs eller Diskettstasjon til Amiga 500.må virke. mail meg på: [email protected] Lenke til kommentar
zaico Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 PC: championship manager, command and conquer, diablo, baldurs gate, unreal tourmnament Amiga: Senible Soccer, Goal, Moonstone, Supercars, Rockstar ate my hamser, cm italia, The manager, Player Manager. Hvorfor i h... er det så mange som sier kick off 3, det blei ikke engang produsert av dino dini. Oppfølgeren till kick off 2:Return to Europe, også det siste spillet som er produsert av Dino Dini og Anco het Goal, og ikke kick off 3. BTW Kick off 3 er noe av det dårligste jeg har spilt =) mvh Kai Stian Larsen Lenke til kommentar
Zeddy Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 Pirates er min favoritt gjennom tidene. Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 Quote: Zeddy skrev (2002-08-15 00:25):Pirates er min favoritt gjennom tidene. Ja det er mange som synes det samme som deg. Jeg fikk aldri prøvd det Btw, så har jeg hørt at det var det spillet som Sid Meyer selv ble helt avhengig av! Lenke til kommentar
MR_T Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 på pc s¨er det en god del spill til å overhode nevne på amiga pirates var konge brukte en god del tid på det spillet ja.+ mange andre Lenke til kommentar
Ronnyb Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 PC: No One Lives Forever Amiga: Giana Sisters Lenke til kommentar
doktor_i Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 Måtte rett og slett registrere meg på bakgrunn av noen amiga spill ikke har blitt nevnt. PC: CS(halflife), Baldurs Gate (I & II) og Porche 2000 (Need for speed) Amiga: Chaos Engine, Gods, Cannon Fodder og Nitro (+ masse mer jeg ikke kommer på i farta..) Lenke til kommentar
mumbo-jumbo Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 PC: Half-Life, StarCraft, Amiga: Sensible Soccer, Rockstar Ate My Hamster, Superfrog Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 lotus 2. kul sang på den. Lenke til kommentar
vegeto Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 pc:fallout2. medal of honor aa. amiga:super frog. super cars. bubble bobble. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå