EagleNest Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 MEDION cad 2000 bærbar: Får til og brenne cd-r plater, på 700mb. Denne brennern skal også brenne vanlige dvd plater, men dette får jeg rett og slett ikke til. Uansett hvilket program jeg har brukt får jeg "error" i burn prosess. kommer ofte til 80% så klikker det. mulig problem i firmware? Har googlet, men får bare tyske sider, og siden jeg suger i tysk håpte jeg at noen her kunne hjelpe meg. type: bærbar medion cad2000 brenner: matshita dvd-ram uj-811 vedlegg er bilde av error. Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Det kan være et problem med media du bruker. Forsøk andre plater Lenke til kommentar
pr-koht Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Virker dessverre som det er feil på UJ-811'en din. Men du bør først prøve kvalitetsmedia (Verbatim e.l.) for sikkerhets skyld før du konkluderer. Lenke til kommentar
EagleNest Skrevet 27. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2005 oki, skal prøve og kjøpe meg noe kvalitets dvd plater, de jeg hadde var sånne billigplater. Ellers må det vel være noe annet, som foreks firmware, eller produktfeil (men det er litt rart siden den brenner cd-r plater) Skal kjøpe nye plater imorgen jeg. Lenke til kommentar
gibber Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Hm , Har samme brenneren Og det er ein crappy brenner. Prøver å brenner med alt fra Verbatime til That`s Write men uten luck, tilslutt registrerer den ikkje plater heller. Den berre slutter å funke etter en stund og den lever sitt eige liv. Det finnest heller ingen firmware oppdateringer heller som kan hjepe, ikkje som eg har sett iallefall. Bad Hardware Lenke til kommentar
israrkhan Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 LOL Høres ut som noe billig skvip, og joa bare en bunch med Tyske sider på nettet..(? Babelfish.altavista.com? Just in case du ikke har vært innom her: RPC1 - UJ-811 Lenke til kommentar
gibber Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Joa , har vært innom den sia Har elitegroup pc, sjølv om det står nec har eg prøvd, Men da eg kjører fila kommer " Supported drive not Connected " Mulignes eg gjør noe feil når eg åpner den , Men så snart diplomen min er fedig om noen ukers tid går min pc rett tilbake til Mulicom.................... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå