Bunchie Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Jeg ser at det er mulig å komme til toppen av en side ved hjelp av: javascript:scroll(0,0) ...men hvordan er det mulig å komme til bunn? Det er jo mulig å skrive et veldig stort tall etter komma, men det er ikke akkurat en bra løsning, sånn for eksempel: javascript:scroll(0,999999) Lenke til kommentar
Drømmemannen Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Det er også mulig å trykke home og end på tastaturet. Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 <a href="#bunn">Til bunnen</a> <a name="bunn"></a> Lenke til kommentar
drool Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 <a href="#bunn">Til bunnen</a> <a name="bunn"></a> Ikke akkurat JavaScript det der da Lenke til kommentar
LoS Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Er vel bedre å bruke noe som støttes av alle browsere enn noe som ikke støttes i alle browsere. Forøvrig vil det kanskje være mer riktig å bruke <div id="bunn"></div> sånn rent semantisk. Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Det aaaaaller beste er vel egentlig å definere hele footer som bunn, akkurat som LoS skriver. Jeg for min del bruker aldri sånne knapper anyway, er det man har hjulet på musa for... :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå