Inaktiv bruker 2 Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 PSData.no har nå gitt oss 6 stk headsets av typen Icemat Siberia. Første gang jeg søkte noen gang og den gikk gjennom. Kameraten min har søkt på dette hver måned i lang lang tid så dette var et skikkelig GLEDESUTBRUDD Tusen takk til PSData.no ! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Seriøst? Fikk dere headsets til klanen? Mens vi fikk ikke en 16porters switch til å arrangere lan? DÅRLIG GJORT! Gratulerer! Virker som psdata virkelig går inn for å sjarmere nerdene Herr Brun Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Seriøst. fikk dere headsett til klanen? Eller måtte dere betale noe? Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Det kalles spons, bimmelom. Lenke til kommentar
Mafiabåss Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Kult! Kunne tenkt meg og bli sponset så kunne klanen vår fått noen headsets! Lenke til kommentar
embark Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Noen kunne godt ha sponsa meg med en ny PC... Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Noen kunne godt ha sponsa meg med en ny PC... hehe.. sikkert mange tusen folks som synes det samme Lenke til kommentar
Solid Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 (endret) Seriøst? Fikk dere headsets til klanen? Mens vi fikk ikke en 16porters switch til å arrangere lan? DÅRLIG GJORT! Gratulerer! Virker som psdata virkelig går inn for å sjarmere nerdene Herr Brun En av vennene mine har en stefar som er Dataingeiør som har en switch til 12000 kr vi kan bruke til lan. Ikke dette at jeg har vært på mange lan. Bare et faktisk. Endret 28. mars 2005 av Solid Knight Lenke til kommentar
operaman Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Noen kunne godt ha sponsa meg med en ny PC... Blir sponset med ny PC nå Får ny etter at den gamle sin BIOS ble ødelagt Gratulerer improvize Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå