fxwz Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Ja, dere har sikkert sett endel masing fra min side, i forbindelse med prosjektet jeg hadde på skolen! Er en stund siden vi ble ferdige, men jeg tenkte at jeg kunne dele det endelige produkt med dere! Har lagt ut det meste av det skriftlige på hjemmesiden min, slik at dere som har lyst kan få lese, er ikke noe mye altså! Velger også å ikke legge ut PowerPoint presentasjonen vår da, brukte egentlig veldig lang tid på den, og den ble jo bra da, si ifra hvis du har lyst på den da! Var en litt vel stor fil! Karakteren ble da 5! Ja, det var storprosjekt for Tiende Klasse! Skriftlig Produkt Resultater fra spørreundersøkelsene For å laste ned, så må du høyreklikke på navnet og velge "lagre mål som" , "save target as" eller "save link as", dette kommer an på hvilken nettleser eller språk man bruker! Vet ikke helt med opera jeg! Kom gjerne med postive og negative tilbakemelding Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Jeg vil gjerne se selve presentasjonen. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 26. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2005 Jeg vil gjerne se selve presentasjonen. Skal se hva jeg kan fixe! Den var jo liksom ikke en stor bunke med fakta da! Det var Vakkert, vil jeg si! Tekstboksene ligger oppå hverandre, boks over boks! Men som sagt, du skal få se! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå