inaktiv000 Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Hei, jeg skal ta med laptopen på en plass uten internett, så jeg skulle gjerne hatt mulighet til å knotte litt i PHP... Finnes det en enkel og grei pakke med programmene nevnt i topic for Windows? Lenke til kommentar
Gevency Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Hei! Angående WAMP5, så skal den fint kunne bruke mail funksjonen? Har prøvd 5 - 6 forskjellige ferdig scripts angående mail feedback, men har ikke fått det til å virke med noen av dem. Er helt ny i php verden, så regnet ikke med å få til ting med en gang, men jeg vil bare være sikker på at den funker, så jeg ikke kaster bort masse tid. Takk for svar! God påske! Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 (endret) Både XAMPP og WAMP er litt vrien å få til når det gjelder mail() på Windows-plattformen. Hvis du googler etter Windows + Apache + PHP + mail() elns, vil du finne en drøss med forum-diskusjoner osv. som omhandler problemet. Eneste jeg vet sikkert er at du må ha tilgang til en eller annen SMTP-server som utfører selve sendingen, og du må stille inn noen verdier i php.ini (sendmail_XXXX-tingene). Endret 26. mars 2005 av Loomy Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 WMServer tools er veldig lett og bra å bruke.. Har alltid brukt den, og kommer sikkert aldri til å bruke noe annet Lenke til kommentar
uranus Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 WAMP er installert på 1 min og er det enkleste systemet jeg har vært borti angående installering av APACHE osv på windows. Funker fett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå