ZeRoBakk Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Jeg kjøpte for en liten stund siden et sapphire... kort, plugga det inni og så fikk jeg svart skjerm... Så tok jeg det ut av og da funka skjermen. Skjermen vil ikke starte med skjermkortet. Hva er det som er gale? Jeg har lasta ned de nyeste driverne, men de kan jeg ikke kjøre før skjermkortet står inni...Og driverne jeg fikk med cden er jo bare boss. HJELP! PLZZZZ Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 har ikke noe problemer med mitt kort.. samme.. sikkert defekt, prøv det i en annen pc Lenke til kommentar
ZeRoBakk Skrevet 26. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2005 Det er bare det at noen ganger har det virket, men da jeg koblet det til tven klikket det igjen. Fikk det til å virke en gang til, men så skrudde jeg av pcen...og da klikket det. Lenke til kommentar
ZeRoBakk Skrevet 26. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2005 Leste det du hadde skrevet på Komplett.no Complexity, at du var plaget med drivere... kan det være at jeg har det samme problemet? Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 bruker du DVI kabel? En jeg kjenner fikk sort skjerm etter at vi fjernet driverne for å legge inn nye, dette ordnet seg ved å bytte til VGA kabel til driverne var innstallert, for så å bytte igjen. Dette var ett X600 kort Lenke til kommentar
ZeRoBakk Skrevet 26. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2005 Hva mener du? Ja, jeg bruker dvi kabel. . Lenke til kommentar
ZeRoBakk Skrevet 26. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2005 Jeg får svart skjerm uansett...det er problemet.. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Leste det du hadde skrevet på Komplett.no Complexity, at du var plaget med drivere... kan det være at jeg har det samme problemet? nei det var ett annet problem... fikk bare 1300 poeng i 3dmark 05 med driverene som fulgte med.. så jeg lastet ned nyeste.. og da klikka windows.. så jeg måtte recovere og bruke div programmer (var btw drivecleener som fucka windows). men har fått fikset det nå og har 1749 poeng Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 problemet vi støtte på var at kortet ikke ga noe bilde når det var driverløst og vi brukte DVI kabel. Men når vi byttet til analog kabel, VGA, så fikk vi bilde. Når driverne var lagt inn så kunne vi bytte til DVI igjen. Men hvis du har prøv begge, og det fortsatt er svart så er nok noe defekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå