Iminzilion Skrevet 30. juni 2002 Del Skrevet 30. juni 2002 Jeg sliter litt her. Når jeg logger inn i xp så får jeg windows 2000 looken, på innloggingen. Men før hadde jeg xp look. Hvordan kan jeg stille den inn slik at jeg får den gamle igjen? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. juni 2002 Del Skrevet 30. juni 2002 På skjermoppsettet (display settings). En av arkfanene der kan du velge hvilken look du skal ha. Win2000, win classic, win xp osv. Forandringer du gjør blir lagra some Windows custom.Er sannsynlig det som vil være det gamle oppsettet ditt. Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 30. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2002 det er ikke det jeg mener. Selve innloggineng....... Den viser windows 2000 look. Men jeg hadde xp look før det. Men selve windowsen har xp-look Lenke til kommentar
Lord Victor Skrevet 30. juni 2002 Del Skrevet 30. juni 2002 Gå i kontrollpanel og velg brukerbehandling. Der kan du endre settingene for påloggingsbildet. Jeg har engelsk XP, og der heter det "Change the way users log on or off" Ståle Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 30. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2002 hmmm... fungerte ikke det heller. Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 30. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2002 fekk det til å fungere nå... måtte bare fikse på noe... Lenke til kommentar
null.sexy Skrevet 30. juni 2002 Del Skrevet 30. juni 2002 Har det samme problemet selv. Bortsett fra at jeg vil ha den gamle loginen :smile: Har endog aldri satt meg inn i problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå