Viper88 Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Det hovedkortet der er helt konge, sies å være blant de beste overklokkerne (skal kjøpe det selv) Her kan du lese en liten test av kortet. Når du velger et sånt rått kort burde du nesten ha en ram som kan måle seg med det, og da er Ocz 1024 Mb Platinum Rev 2 veien å gå (dyrt, men du kan klokka laaaaangt) Her ser du hvor langt de kan gå Lykke til med kjøpet Lenke til kommentar
V3se7 Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2005 (endret) Skjønte ikke så mye men fps gikk kraftig opp men de var kanskje litt for dyre for meg Men kanskje jeg kan kjøpe de etterhvert Funker det og klokke den rammen samtidig som jeg har de andre brikkene i?? Da får jeg jo 2048mb ram Endret 29. mars 2005 av Caboose Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Men kanskje jeg kan kjøpe de etterhvert Funker det og klokke den rammen samtidig som jeg har de andre brikkene i?? Da får jeg jo 2048mb ram Nei... den vil kjøre, men ikke klokke bedre enn den dårligste RAMmen du har satt inn !! Lenke til kommentar
V3se7 Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 Har ikke råd til den rammen Men er det noen komponenter som er litt for "bra"? vil helst få ned prisen litt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå