Ostepølsa Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Stacker 2 har nå melt seg inn i rekken blant thermeltake kabinetter imo. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 27. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2005 Midran: Hvordan muligheten til å sette inn flere vifter er en negativ ting, må du nesten forklare nærmere. vel, det negative med dette er ro at jo vlere vifter jo mer støy (men spørs jo hvilke vifter man velger, men husk SOM regel) er jo også positive ting med dette, slik som bedre luftflyt og bra kjøling, men totalt sett, syns jeg personlig at det blit litt for mye... Jo men for en som skal klokke med luftkjølingg er je dette meget bra 4 x 120 mm vifter som blåser rett på hk er ikke å forakte, nei selv med vannkjøling kan de være kjekke å ha da de kjøler ned hele hk + minnebrikkene, støyen eliminerer en glatt med en viftestyring som stiller ned viftene ved normalt bruk . Lenke til kommentar
Midran Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 jojo... skal ikke si imot det, men jeg syns forsatt det blir litt for mye, men smaken er forskjellig fra person til person. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Ville jo trodd at dette ødela luftflyten totalt..... ? Med 4x120mm i døra... + xflow vifta... + 3x120mm foran og 1x120mm bak... Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 synes den var fin jeg, og det er jo ikke alle som vil ha mye plass i bunn til vannkjøling. men en extra psu er jo kjekt å ha vist man fyller opp med hdd`r Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Likte det ikke eg. Ble litt _vel_ annerledes enn det første. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 (endret) Synes den var fin jeg!! Med sidedør er den jo finere!! Endret 20. mai 2005 av [KingNorthGarden] Lenke til kommentar
Mr.Fosli Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Synes ikke den var så værst jeg, hva koster vidunderet? Lenke til kommentar
ådne Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Noen som vet sånn ca. va prisen i Norge kommer til å ligge på? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Send en mail til Komplett å spør om de har planer om å importere da vel.. Det er jo første bud! Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Noen som vet når disse kommer til norge ? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Har nå sendt en mail til Komplett! Forespørsel om de har planer om å importere kabinettet.. Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Har nå sendt en mail til Komplett! Forespørsel om de har planer om å importere kabinettet.. Rapporter her om de kommer til å ta det inn da Glisevask Lenke til kommentar
ådne Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 har fått svar fra komplett nå...: Hei! Komplett kommer til å ta inn den nye versjonen av Stacker så fort den kommer på markedet. Cooler Master opplyser at denne mest sannsynlig vil være klar for salg i slutten av juli, de har enda ikke opplyst om noen pris. Der har dere svare Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Oi, takk! =D Har ikke fått noe svar jeg, men de er vel veldig opptatt med sitt.. Lenke til kommentar
jingt Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Syns den er mye tøffere enn versjon 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå