Gå til innhold

Ny utgave av Stacker

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
viste ikke at Star Wars så inn for tiden

Kommer jo ny Star Wars i Mai!!!!! May the force be with you!

ON topic: Det så ut som om den bød på mer stress enn den gamle stackeren. pes med døra og pes med alle viftene i sida... off nei!

På den annen side....den var jo ikke stygg da :love:

Endret av SpecialUnit69
Lenke til kommentar

Med en gang jeg så den så tenkte jeg æsj, så humm og så NAIS!!!

Men fronten derimot likte jeg ikke helt :hmm:

Liker helt ribba kabinett jeg men det er kanskje meningen at en kan sette på sidedører også? I så fall likte jeg den ikke

Lenke til kommentar

Tja... Vet ikke helt hva jeg skal si. Førsteinntrykket var vel litt delt, men jeg likte ikke førsteutgaven ved første øyensyn heller. Jeg likte ikke formen på den grillen i fronten, men jeg tror muligens ikke bildene yter frontdøra rettferdighet. Med en "tykk børstet aluminium"-finish som tilsynelatende matcher sidestolpene foran på den gamle versjonen tror jeg det kan bli ganske bra.

5a3680cb3e1631eb81ded31d3b37e6a3.jpg

Det ser ut som dette kabinettet har to 5.25"-brønner mindre enn forgjengeren, tre hvis du regner med den gamle enheten med powerknapp osv som kunne fjernes ved å montere powerknappen et annet sted. Denne ser ut til å være fastmontert nå, eller i hvertfall montert i en brønn uten de vanlige monteringsanordningene.

Cooler Master opplyser om "-Changeable front door", hva de nå enn legger i det. Hadde vært stilig med en annen type dør. Ellers har de fått 120 mm i toppen, og mulighet til masse vifter i siden (Side: 60,80,90,120,140(!)mm upgrade able fan bracket which can support up to 4 system fans and one cross flow fan for key PC components. (CPU, VGA etc.).

*Skriiiik!* Oppdaget nettopp at de har tatt livet av den enorme fordelen forgjengeren hadde mtp den gode gulvplassen til vannkjøling! :wow:

Denne plassen gav jo som kjent også plass til en ekstra PSU. Dette var dårlige greier.

Midran: Hvordan muligheten til å sette inn flere vifter er en negativ ting, må du nesten forklare nærmere.

Endret av Rikky
Lenke til kommentar

Vel jeg ser en positiv ting og det er at det er potensialer for å modde det kabinettet der,både den sidedøren og den frontdøren har potensiale for dette, i tillegg hadde den jo en grei sokkel. :hmm:

:hmm::hmm: noen timer i snekkerboden,så kunne det bli skikk på det der :hmm::hmm:

Lenke til kommentar
Midran: Hvordan muligheten til å sette inn flere vifter er en negativ ting, må du nesten forklare nærmere.

vel, det negative med dette er ro at jo vlere vifter jo mer støy (men spørs jo hvilke vifter man velger, men husk SOM regel)

er jo også positive ting med dette, slik som bedre luftflyt og bra kjøling, men totalt sett, syns jeg personlig at det blit litt for mye...

Lenke til kommentar

vel, det negative med dette er ro at jo vlere vifter jo mer støy (men spørs jo hvilke vifter man velger, men husk SOM regel)

er jo også positive ting med dette, slik som bedre luftflyt og bra kjøling, men totalt sett, syns jeg personlig at det blit litt for mye...

Bedre med noen vifteplasser for mye, som står ubrukte, enn noen få for lite. Har bare plass til 4 stk. 80*80mm i mitt, uten modding, og jeg synes det er for lite, med tanke på kjøling.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...