Gå til innhold

Hva tid kommer Playstation3?

cHc^

Anbefalte innlegg

så gikk det i 47 fps, Gears of War til 360 har 30 fps i samme oppløsning.

Det er ikke så rart siden Gears of War er låst til 30 fps. Og før vi begynner med den store fps-diskusjonen så kan jeg vel nevne at jeg ikke har hørt en eneste klage på PGR3 når det gjelder fps. Enda alle uffet og akket seg over hvor fælt og uspillbart 30 fps er på et bilspill før det ble lansert ;)

5283615[/snapback]

Nevnte GoW fordi jeg trodde begge brukte samme motor, og trodde derfor sammenlignes. :-/

Hvorfor låste de det i 30 da?

Selv kommer jeg nok ikke til å spille noen av spillene, da jeg ikke pleier å spille slike spill.

Gleder meg mest til Fatal Innertia, og Lair.

5283754[/snapback]

Et spill låses så godt som alltid til 30fps eller 60fps (eller 25/50fps i PAL).

En TV kan ikke vise framerater mellom disse uten at det blir fullt av "screen-tearing" som det kalles, og det ser for jævlig ut.

PGR3 f.eks sa de at de fikk nesten 60fps, rundt 40-50. Men siden de til slutt ikke fikk det over 60 ble de nødt til å låse det til 30fps.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg tror de slipper den ganske likt, sånn som MS, med bare noen ukers mellomrom... jeg tenker november/desember 2006...

5282187[/snapback]

du tror ærlig talt ikke PS3 vil satse på world-wide launch? det hadde vært et ekstremt dumt trekk. Xbox360 trengte å gjøre dette for å skape en hype å få opp etterspørselen. noe de har klart. PS2 har solgt over 100 000 000 maskiner det har PS1 også. PS3 kommer ikke på World-wide-launch, de kommer til å selge der hvor etterspørselen er størst først. Japan selvfølgelig. følgelig kommer USA så følger Europa. er sikkert års mellomrom mellom Japan og Europa! slue folk:mad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...