Perra1 Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Hei, kan noen gjøre noe med dette dokumentet sånn at det kan printes ut? Vær så snill å hjelp. LITTERATURHISTORISK_OVERSIKT.doc Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Hvorfor kan ikke den printes ut?? Lenke til kommentar
Perra1 Skrevet 25. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2005 (endret) Hvorfor kan ikke den printes ut?? her er et bilde Endret 25. mars 2005 av Perra1 Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Da trykker du ja, så kommer det, sannsynligvis helt fint. Alle ukeplanene til broren min er slike, og det fungerer like fint, hver gang.. Lenke til kommentar
Perra1 Skrevet 25. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2005 Da trykker du ja, så kommer det, sannsynligvis helt fint. Alle ukeplanene til broren min er slike, og det fungerer like fint, hver gang.. Det gikk dessverre ikke så fint. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Da trykker du ja, så kommer det, sannsynligvis helt fint. Alle ukeplanene til broren min er slike, og det fungerer like fint, hver gang.. Det gikk dessverre ikke så fint. Da får du få deg en ny og mer avansert printer.. Lenke til kommentar
Perra1 Skrevet 25. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2005 Da trykker du ja, så kommer det, sannsynligvis helt fint. Alle ukeplanene til broren min er slike, og det fungerer like fint, hver gang.. Det gikk dessverre ikke så fint. Da får du få deg en ny og mer avansert printer.. Er det det eneste alternativet jeg har? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Problemet her er at tabellene er bredere enn arket. Prøv å se om det går an å printe ut annerledes, ved at man flipper arket 90 grader. Lenke til kommentar
Perra1 Skrevet 25. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2005 Problemet her er at tabellene er bredere enn arket. Prøv å se om det går an å printe ut annerledes, ved at man flipper arket 90 grader. Hvordan gjør man det? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Vet ikke Kikk i menyer eller noe. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Det så ut som om du allerede har "vannrett" innstilling på arket.. Tror bare det er det som står der som er feilen, tabellen din går så langt ut i kanten av arket at skriverhodet ikke klarer å skrive der. Du må gjøre tabellen din smalere. Lenke til kommentar
Lars :) Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Problemet her er at tabellene er bredere enn arket. Prøv å se om det går an å printe ut annerledes, ved at man flipper arket 90 grader. Hvordan gjør man det? Det går å rotere 90 grader i Paint iallfall, ta print screen og lim inn der Trykk CTRL + R for roteringsmenyen. Lenke til kommentar
_lefze_pwns_all Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 gå på egenskaper på print menyen, og velg liggende utskrift.. da blir det bredt nok Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Doods! Fil -> Skriv ut -> Innstillinger -> Papirjustering -> Liggende Lenke til kommentar
svamp Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Det hjelper ikke å stille til liggende format uansett, et A4-ark er bare ca 29 cm høyt. Som vi ser på linjalen er den tabellen mye bredere. Som jeg sa ville jeg prøvd å smalne inn tabellen. Eller kanskje den kan deles og så skrives ut på flere ark, for så å klippe og lime litt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå