adsfiklam Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Hvilket mener du er det beste to player spillet til PC? Tenker ikke på nettverk nå, tenker på spill som Fifa, der begge spillerene ser på samme skjermen. Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Worms-spillene er vel gjerne de jeg har best erfaring med av den typen spill. Worms armageddon gjerne. Eller funker vel også Heroes of Might and Magic 3/4 bra. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Jeg skulle til å si Worms, men det er jo allerede nevnt. Ellers er det jo et meget morsomt bilspill som støtter 2-player. Husker ikke helt hva det heter, men det er gammelt, og du kan velge mellom å være forskjellige dyr (panda, tiger, elefant, m.m.), og så kjørte du slike Go-Cart lignende biler. Meget morsomt spill. Bare synd at jeg ikke shusker navnet. Lenke til kommentar
gobyfly Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Monopol Alle former for kort spill Lenke til kommentar
mago Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 her finne man en del split screen games http://search.kvasir.no/query?q=pc+split+s...at=web&hpp=&ax= colin mc'rae 2 er gøy, super sprint http://www.webgamelist.com/rating.asp?Game...&computer+games hvis man installerer en mame emulator, så er det mange 2 player games der sloss spill er jo bra Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Heroes of might and magic! Dt er bra, Satt i sommmer med det nesten hele tia, bortsett fra når vi var å badet Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 [iC' date=25/03/2005 : 23:47] Jeg skulle til å si Worms, men det er jo allerede nevnt.Ellers er det jo et meget morsomt bilspill som støtter 2-player. Husker ikke helt hva det heter, men det er gammelt, og du kan velge mellom å være forskjellige dyr (panda, tiger, elefant, m.m.), og så kjørte du slike Go-Cart lignende biler. Meget morsomt spill. Bare synd at jeg ikke shusker navnet. Er vel kanskje noko sånn Mario spill der prinsesse, mario, djevelen o.s.v køyrer i slike Go-kart lignende biler. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 [iC,25/03/2005 : 23:47] Jeg skulle til å si Worms, men det er jo allerede nevnt.Ellers er det jo et meget morsomt bilspill som støtter 2-player. Husker ikke helt hva det heter, men det er gammelt, og du kan velge mellom å være forskjellige dyr (panda, tiger, elefant, m.m.), og så kjørte du slike Go-Cart lignende biler. Meget morsomt spill. Bare synd at jeg ikke shusker navnet. Er vel kanskje noko sånn Mario spill der prinsesse, mario, djevelen o.s.v køyrer i slike Go-kart lignende biler. mariokart..? tenkte jeg skulle foreslå det.. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Ja går vel under det navnet trur eg. Det er kanskje litt gammelt no? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Ja går vel under det navnet trur eg. Det er kanskje litt gammelt no? ja det begynner vel å dra på åra.. var vel til nintendo 64 og sånt det.. Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Ingen under, ingen ved siden: Worms. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Om ikke Worms så kanskje Liero? Åhh, mimre tilbake på ungdomskolen da det var krig om hvem som skulle være først til å spille Liero For å ikke snakke om krig om hvilken side av tastaturet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå