Gå til innhold

Fra 6069 til 4317 i 3DMark 05 etter formatering!

P-in-P

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror jeg har det samme problemet selv. Kjørte for første gang en liten runde på 3dmark05 med pcen min i dag, og fikk 5000 ellernoe. Har ca. samme pc som trådstarter (msi k8n neo2, a643500, x800xtpe, 1024 pc3700).

Snakket med noen karer på irc, og de sa jeg burde ha fått 6-7k på 3dmark05.

Så derfor lurer også jeg på hva som kan være feil... Jeg finner 'PCI standard PCI-to-PCI bridge'

Endret av Gree9
Lenke til kommentar

Beklager at jeg har vært litt fraværende en stund, men jeg har sittet i en heftig kamp i Batallion (online 2d strategispill) og gjett hvem som vant :w00t:

OnT: Skjønner ikke helt hvorfor det står PCI når jeg har AGP :hmm:

Edit: Ser at jeg har bumpet en del her nå, men jeg ble litt ivrig :p

Driver forresten å laster ned alt det Target-55 sa + pluss at jeg skal fjerne alt det gamle med DriverCleaner3 for å være sikker...

Edit2: Selv om skjermkortet kommer opp som ikjent så står det allikevel under "Skjermkort" :hmm:

Endret av P-in-P
Lenke til kommentar

Liste over personer jeg elsker:

apwr

Sjefern

gunz

lock-aze

Target-55

andrvas

Gree9

Så snilt at du spør Gree9 for jeg har nemmelig fått ordna det :w00t:

Spesielt stor takk til Target-55 som satte opp lista til diverse drivere

Tusen takk alle sammen :cry:

Gikk til og med litt opp i 3DMark: Fra 5776 til 5807 uklokket :w00t:

Nå skal det klokkes her! Bare vent til jeg får tak i ATi Tool igjen :D

Lenke til kommentar

De to ukjente enhetene du har er VIVO-greiene til kortet ditt, har det samme på mitt radeon x800 pro vivo.

For å fikse det (skal ikke ha noe med ytelsen å gjøre), så last ned "WDM Integrated Driver" fra ATI sin driverside som jeg ga deg tidligere.

For å sjekke om du bruker AGP-funksjonene til AGP-porten, så åpne "DirectX Diagnostic Tool" (Start --> Kjør --> dxdiag), og velg Display. Under "DirectX Features" så skal alt være enabled. En annen måte og sjekke AGP-statusen på er å høyreklikke på skrivebordet --> Egenskaper --> Innstillinger --> Avansert --> Smartgart. Der kan man også se hastigheten til AGP-porten.

Og sist med ikke minst: Hjemmesiden til ATITool!

:)

Target

Lenke til kommentar

Jeg har delvis sagt det men jeg kan oppsummere:

Først avistallerte alt til HK og grafikkort, kjørte DriverCleaner3 for å ta de siste restene av driverne, deretter restartet jeg og lastet ned og installerte alt untatt DirecX9.0c fra listen til Target-55 og så funket det :w00t:

Elsker dette forumet :love:

Takk alle sammen nok en gang :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...