P-in-P Skrevet 25. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2005 Takker! Skal prøve det! Har installert Direct x9c ja. Lenke til kommentar
andrvas Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Gå på Kontrollpanel->System->Maskinvare->Enhetsbehandling->Systemenheter. Står det noe a'la "PCi vert-til-PCi-bro standard" noen plass? Viss det gjør det, er det AGP porten din som ikke har drivere. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 25. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2005 Det står PCI til PCI-bro av PCI-Standard Kan det være noe? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 25. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2005 Litt merkelig Har ikke gjort det Target-55 sa enda, men det er merkelig at det er slik selv med Omega drivere Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 25. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2005 Skjermkortet er begge de ukjente enhetene... Lenke til kommentar
nietzsche Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 (endret) Tror jeg har det samme problemet selv. Kjørte for første gang en liten runde på 3dmark05 med pcen min i dag, og fikk 5000 ellernoe. Har ca. samme pc som trådstarter (msi k8n neo2, a643500, x800xtpe, 1024 pc3700). Snakket med noen karer på irc, og de sa jeg burde ha fått 6-7k på 3dmark05. Så derfor lurer også jeg på hva som kan være feil... Jeg finner 'PCI standard PCI-to-PCI bridge' Endret 25. mars 2005 av Gree9 Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 25. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2005 (endret) Beklager at jeg har vært litt fraværende en stund, men jeg har sittet i en heftig kamp i Batallion (online 2d strategispill) og gjett hvem som vant OnT: Skjønner ikke helt hvorfor det står PCI når jeg har AGP Edit: Ser at jeg har bumpet en del her nå, men jeg ble litt ivrig Driver forresten å laster ned alt det Target-55 sa + pluss at jeg skal fjerne alt det gamle med DriverCleaner3 for å være sikker... Edit2: Selv om skjermkortet kommer opp som ikjent så står det allikevel under "Skjermkort" Endret 25. mars 2005 av P-in-P Lenke til kommentar
nietzsche Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Hvordan går det P-in-P ? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 26. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2005 Liste over personer jeg elsker: apwr Sjefern gunz lock-aze Target-55 andrvas Gree9 Så snilt at du spør Gree9 for jeg har nemmelig fått ordna det Spesielt stor takk til Target-55 som satte opp lista til diverse drivere Tusen takk alle sammen Gikk til og med litt opp i 3DMark: Fra 5776 til 5807 uklokket Nå skal det klokkes her! Bare vent til jeg får tak i ATi Tool igjen Lenke til kommentar
JVRG Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 De to ukjente enhetene du har er VIVO-greiene til kortet ditt, har det samme på mitt radeon x800 pro vivo. For å fikse det (skal ikke ha noe med ytelsen å gjøre), så last ned "WDM Integrated Driver" fra ATI sin driverside som jeg ga deg tidligere. For å sjekke om du bruker AGP-funksjonene til AGP-porten, så åpne "DirectX Diagnostic Tool" (Start --> Kjør --> dxdiag), og velg Display. Under "DirectX Features" så skal alt være enabled. En annen måte og sjekke AGP-statusen på er å høyreklikke på skrivebordet --> Egenskaper --> Innstillinger --> Avansert --> Smartgart. Der kan man også se hastigheten til AGP-porten. Og sist med ikke minst: Hjemmesiden til ATITool! Target Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 26. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2005 Takker! Skal gjøre det om ikke ATi Tool ordner TVuten for meg! Måtte foresten forrandre signatur også Lenke til kommentar
nietzsche Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Fint at du fikk ordnet det da Hva med å fortelle hva du gjorde? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 26. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2005 Jeg har delvis sagt det men jeg kan oppsummere: Først avistallerte alt til HK og grafikkort, kjørte DriverCleaner3 for å ta de siste restene av driverne, deretter restartet jeg og lastet ned og installerte alt untatt DirecX9.0c fra listen til Target-55 og så funket det Elsker dette forumet Takk alle sammen nok en gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå