Gå til innhold

Fra 6069 til 4317 i 3DMark 05 etter formatering!

P-in-P

Anbefalte innlegg

Hei!

Maskina har ikke vært helt seg selv i det siste så jeg tenkte jeg skulle formatere. Etter at det var gjort la jeg inn alle driverne og tenkte jeg skulle sjekke hva jeg fikk til i 3DMark05 nå med helt rein maskin og merket fort at det ikke var som før. Gikk ut igjen prøvde å bytte litt drivere, formaterte et par ganger til osv.

Siste gangen jeg formaterte (nå) så la jeg inn Omega 2576 drivere i stedet for å se, men det samme resultatet der (3DMark 05: 4317).

Noen som har peil på hva som skjer?

Specs:

Asus K8N-E Deluxe

AMD Athlon 64 3000+ 2.0 GHz

PQI 1024 MB PC3200 Turbo Platinum CL 2,5-3-3-7

PowerColor Radeon X800XT PE VIVO

2 x Seagate Barracuda 200GB

Maxtor 160GB

WDC 80 GB

Tagan TG480-U01

BTW: Begge resultatene er ved samme oc.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har du lagt inn og oppdatert chipsetdrivere?

Har lagt inn NVIDIAnForce 3 drivere... De som var på CDen som fulgte med hovedkortet! Prøvde først med nyere drivere men så med de gamle (CD) for det var de jeg brukte før formatering (tror jeg)!

Dette er KJIPT!

Lenke til kommentar
Det kan vel ikke være 3DMark-programmet det er noe galt med? :hmm:

Hvilken score får du i 3DMark03 da?

Det har jeg ikke sjekket, men 3DMark05 Var på en egen partisjon som ikke ble berørt av formateringen + pluss at jeg har prøvd å installere det på OS disk uten forandring :cry:

Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ

det jeg gjorde, var å installere nyeste via hyperion 4in1 driverne, da gikk 3dmark scoren min opp i gjenn.

Lenke til kommentar
det jeg gjorde, var å installere nyeste via hyperion 4in1 driverne, da gikk 3dmark scoren min opp i gjenn.

Har du hatt samme problem i så fall kan du fortelle meg hva som er den nyseste versjonen av programmet evt. link?

Det er ikke et program, men et driversett han henviser til. Men du har jo lagt innchipsetdrivere uten at det så ut til å hjelpe.

Endret av apwr
Lenke til kommentar

Nå har jeg prøvd å avinstallere driverne til HK og chipset og installert de nyeste, men fortsatt det samme.

Tok en titt i Bios også så dere som har litt peil kan se på:

AGP OC in MHz: 66

DDR RAM Voltage: Auto

AGP Voltage: 1,5V

AI OC Tuner: Standard

Noe som ikke stemmer?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...