MR. Meg Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Ja, etter hvert så har jeg funnet ut av at jeg må få tak i en av delene, men med hvem ting går overføringen fortest med? Eller hvem ting er best? Lest at blåtann går ganske treigt, men er bedre siden man kan flytte rundt på mobilen i en hvsi radius.. Lenke til kommentar
voluz Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Kabel er vel som vanlig kjappest. Men med blåtann kan du som du selv sier flytte enhetene fritt rundt uten å tenke på at de må ha direkte kontakt da. Mellom 10 og 100 meter, kommer an på hvilken versjon av blåtann du har. (Sannsynligvis har du 10 meter.) Så kabel er raskest, blåtann mest fleksibelt. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Datakabelen til D500 er seriell, og denne kabelen er ikke spesielt rask.... Bruk infrarød eller bluetooth, det er nok raskest. Men skal du evnt oppgradere firmware vil du være avhengig av kabel. Lenke til kommentar
MR. Meg Skrevet 27. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2005 Med min store mobilkunskap så; hva er firmware:P Så denne datakabel er en treing kabel? enda treigere enn blåtann? Lenke til kommentar
Lou Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Google define:firmware Blåtann er ofte kjappere når det gjelder mobil. Har prøvd usb og seriell til min Siemens, men blåtann er kjappere... Lenke til kommentar
chevyz28 Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Det finnes også usb kabel til d500, men den kan være vanskelig å få tak i enda. Noen som vet hvor man kan få tak i den og evnt. pris? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå