ostov Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 hei! Jeg var inne på psdata.no og skulle se om de hadde noen billige crt skjermer. De hadde veldig få skjermer, men da jeg gikk inn på lcd så var det døds mange. Har det skjedd noe her eller? Lenge siden jeg har vært å kikket på hardware... Lenke til kommentar
apwr Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 LCD er nok på vei til å ta over for de gode gamle CRT-skjermene ja. Grunnet til at nettbutikkene har så få CRT-skjermer sammenlignet med LCD-skjermer er nok det at folk ikke kjøper slike skjermer lenger. Det er jo helt klart en utvikling i riktig retning vi ser her! Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Er flere og flere som kjøper lcd på grunn av størrelsen. Lcd er jo perfekt som kontor skjerm og for folk som flytter skjermen mye. Grunnen for jeg har lcd er på grunn av størrelse og vekt. Og så lenge folk kjøper lcd så vil Crt skjermen sakte men sikkert forsvinne Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Rett og slett "ny" teknologi. Og at LCD Skjermene blir bedre og billigere. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Mange grunner til at LCD er på tur å ta over for CRT, vil tro at en av hovedgrunnene er at det er en bedre kontorskjerm. Det begynner å bli så bra LCD skjermer at man rett og slett ikke har bruk for CRT skjermer mer, massene kjøper stort sett LCD når de skal ha ny skjerm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå