fatsheep Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Jeg kjøpte en ekstern harddisk til min Fujitsu Siemens Amilo A 1630.. Men når jeg overfører til/fra den så får jeg ikke mer enn mellom 600 og 1300 kb/s. Så jeg tenkte at det var fordi jeg ikke har USB 2.0 drivere, men jeg finner ikke slike drivere på fujitsusiemens.com heller.. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
ponke Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Har du lagt inn SP1 eller SP2 til Windows XP (forbeholdt at det er det du bruker)? Lenke til kommentar
fatsheep Skrevet 25. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2005 (endret) SP2 er installert ja EDIT: skrivefeil....... Endret 25. mars 2005 av fatsheep Lenke til kommentar
ponke Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Hvilken ekstern harddisk er det snakk om da? Lenke til kommentar
fatsheep Skrevet 25. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2005 Det er en Freecom sak.. Classic Series.. Det var med en cd til den også, men der var det bare manualer om hvordan man satte den opp o.l. Lenke til kommentar
ponke Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Hm, da burde det jo ha gått... Du har ikke plugget den via noen USB-hub eller lignende (har du sikkert ikke gjort, regner jeg med)? Lenke til kommentar
fatsheep Skrevet 25. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2005 Hm, da burde det jo ha gått... Du har ikke plugget den via noen USB-hub eller lignende (har du sikkert ikke gjort, regner jeg med)? Når jeg setter den i så kommer det en beskjed over system tray der det står at jeg kan forbedre ytelsen av enheten ved å sette den i en USB 2.0 port, "klikk her for å se en liste over tilgjengelige porter". Når jeg gjør det kommer det en liste der det står USB rothub'er.. Det du mener? Jeg har bare satt den i en av USB portene min (3stk, har prøvd alle) Lenke til kommentar
ponke Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Bare for å være på den sikre siden kan du jo ta og laste ned/prøve å installere denne fra Fujitsu Siemens: Microsoft Hotfix KB822603 (included in SP2) - Availability of the Windows XP SP1 USB 1.1 and 2.0 Update Husk omstart... Lenke til kommentar
fatsheep Skrevet 25. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2005 (endret) Hmm.. Dette ser ikke bra ut.. Den sa at det jeg hadde på maskina var nyere enn den fix'n.. Har du noen andre forslag? Jeg har prøvd denne eksterne på andre maskiner og det fungerer helt perfekt og da får jeg rundt 22000 kb/s.. Og tidligere har jeg brukt eksterne Western Digital HD'er på denne og det har funka bra.. Men nå etter jeg formaterte så ..... ja....... EDIT: Er det ikke mulig bare å finne en anna driver enn den som ligger i system32? PC: Fujitsu Siemens Amilo A 1630 MB: Uniwill 258KA0 OS: Windows XP Pro (SP2 included) USB Controller 3 Model: Fujitsu Siemens Computers SiS7002 USB 2.0 Enhanced Controller Version: 2.0 Channels: 6 Companion Controllers: 2 Supported Speeds: Low(1.5Mbps) Full(12Mbps) High(480Mbps) Nå vet jeg ikke hvor mye av dette som er relativt, men... Endret 25. mars 2005 av fatsheep Lenke til kommentar
fatsheep Skrevet 26. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2005 ^^ liten bump ^^ Ingen som har noen ideer.. Jeg har gått over til en plan B som er å sende alt over til en anna pc på nettverket, men det går ikke så fort det heller så det hadde vært VELDIG fint å fått fiksa det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå