mcgroven Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Vi dro til Stockholm, nordens spillhovedstad, for å sette Battlefield-seriens entré på konsollene PlayStation 2 og Xbox under lupen. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Ja! Vi fekk litt lesestoff idag og Eg var ikkje klar over at eit slikt spill var under utvikling. Dette blir jo eit godt produkt til konsoll entusiaster. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Fint at BF kommer på konsoller også. Bare så lenge det ikke blir slik som bla. Rockstar, at de snyter PC-brukere, og går over til å konsentrere seg hovedsaklig om konsollene, for så å lage en noen lunde god nok konvertering - år etter.... Lenke til kommentar
Togo Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 BF2 kommer ikke til PC? :O Latterlig, no? Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 (endret) BF2 kommer ikke til PC? :OLatterlig, no? BF2 kommer jo til pc, dette er bare en annen versjon, en konsoll versjon. Grafikken var jo helt elendig i forohold til bildene vi har sett av BF2 til pc. Endret 26. mars 2005 av Jokko88 Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Som Jokko sier, det kommer til PC, og det kommer nå snart (Mai, var det ikke?). Modern Combat tror jeg faktisk ikke har så mye med BF2 (PC versjonen) å gjøre... (?) Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Såvidt jeg har forstått er det akkurat det samme spillet men med dårligere grafikk. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Utgivelsedatoen er satt til Juni for pc versjonen. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Såvidt jeg har forstått er det akkurat det samme spillet men med dårligere grafikk. Nei eg trur dette er ein versjon som ikkje er basert på pc versjonen. Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Lurer på hvem som skal ordne i stand cuper i dette spillet Vi skal til topps i hvertfall! 1 divisjon, her kommer vi Dette er årets tittel for meg, nå har jeg ventet lenge Hvem gidder å spille slike spill på konsoll forresten? Er jo ikke slike spill konsoll er laget for, blir litt tåpelig syntes jeg..men hver sin smak Eneste gode grunnen jeg ser for at de lager til konsoll er penger. Ingenting annet. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Mange som gidder det vil eg tru, dette spillet ser jo bra ut. Ja hovedgrunnen er nok å tjene penger. Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Puh, trodde et øyeblikk at det BF2 _bare_ skulle komme ut på konsoll. Ble nesten hissig i noen sekunder. Går jo ikke an å få en ordentlig spillopplevelse av et sånt spill på konsoll. Så da er det bare å vente på PC-versjonen. Lenke til kommentar
TST Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Artikkelen er nå trukket tilbake fordi EA hadde glemt å informere oss om en sperrefrist. Den blir publisert igjen 29. april. Tråden stenges inntil videre. Oppdatering: Så var det blitt 29. april, og artikkelen er sluppet løs igjen. :-) Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 var dårlig grafikk på screenshots'en som ble tatt!! Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 var dårlig grafikk på screenshots'en som ble tatt!! Ja men det har nok litt med kva spillmaskin det er. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Artikkelen er nå trukket tilbake fordi EA hadde glemt å informere oss om en sperrefrist. Den blir publisert igjen 29. april. Tråden stenges inntil videre. Oppdatering: Så var det blitt 29. april, og artikkelen er sluppet løs igjen. :-) Ahh, det forklarer hvorfor jeg syntes jeg hadde lest den for en måned siden Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 var dårlig grafikk på screenshots'en som ble tatt!! Og hva forventer du av Xbox og PS2? De er tross alt snart fem år gamle. BTW: MisP, enig med deg. Skjønte ikke helt da sniktitten dukket opp på forsiden igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg