Bone Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 (endret) Hei! Har akkurat sett Cruel Intentions 2 nå.. Må først si at jeg har sett Cruel Intentions 1, og den orginale Dangerous Liaisons, så jeg visste vel delvis hva jeg gikk til.. Og nå har jeg altså sett 2'ern.. Og jeg må bare si; WTF!? Filmen la jo SÅ opp til at Sebastian skulle "valse over" hu stesøstra etter hvert, ..men skjedde det? NEI! Ikke det at det ikke er spennende med nye vrier, og overaskende slutter, men ærlig talt! Det virker som de lagde en film som ikke kunne vare lenger enn 1 time og 30 minutter, så plutselig fant en ut; "Hey! Vi har passert kvota vår, nå MÅ vi slutte av på under 5 minutter, bare FINN PÅ NOE!!" .. Seriøst, dårligere slutt er det lenge siden jeg har sett.. Har aldri trodd at filmen skulle blåse bakoversveis på meg, eller noe i den duren, det var jo bare ei tidtrøye.. men denne slutten ble jeg seriøst skuffet over.. Så skuffet at jeg måtte bare få det ut et sted (se resultatet; ..og det har du nå snart gjort!) ..Det er jo det som er spennende med "slike" filmer; å se den ene "valse over" den andre mer enn den andre klarte noen minutter før.. Men, så ender han opp med å "take their side" .. SKUFFET! Det må jeg bare si!! Endret 25. mars 2005 av Bone Lenke til kommentar
DevN Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Hehe, Cruel Intentions 2 så jeg for lenge siden, da var det en av de dårligste filmene jeg noen gang hadde sett. Kan hende jeg liker den litt bedre den dag i dag. Cruel Intentions (første) derimot, det er en av de beste filmene jeg noen gang har sett. Den topper favorittlisten min sammen med The Green Mile (sykt bra, synes jeg). Har ikke sett Cruel Intentions 3 ennå, men hører at den er ekstremt dårlig den også. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 26. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2005 Har ikke sett Cruel Intentions 3 ennå, men hører at den er ekstremt dårlig den også. Å Fysj, å føy!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå