Gå til innhold

StackerMod - Har du noen idèer?

Anbefalte innlegg

Skal ut å "shoppe" stacker, et kabinett som for all del er ganske fint! Men jeg vil gjør det ENDA mer fint.. :) Skal selvfølgelig bestille dør.. Sølv dør!

La med en kvarters photoshop jobb som viser litt av idèene mine med fronten.. Til venstre er originalen, til høyre min idè!

De tre nederste drevene som består av harddiskene. Skal sparkle sammen de tre nederste drevene å montere en 120mm vifte med LEDs. Har planer der som jeg ikke vil røpe helt enda! :) Skal også pusse bort "Stacker" logoen i topp og "Cooler Master" logoen.. Vurderer også et PLED grafisk display som kan vippes opp i topp/front.

Hva synes du? Har du noen nye tips?

BTW: Worklog kommer, selvfølgelig!

post-226-1111781180_thumb.jpg

Endret av Glisevask
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Syns du bør flytte de usb-portene mm over til samme side som knappene. Tror det hadde vært fint med metallfarga vifte i front (vet ikke om dette fins i 120mm) men du kan ko lakke en da. Blir fet effekt med lys som speiles i overflaten på viftebladene

Lenke til kommentar

Hmm.. Kommer nok ikke til å flytte de over!

Men fant to alternativer til vifter! Ikke se på spesifikasjonene, for jeg kommer til å redusere hastigheten en masse uansett!

http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PCA12025L12C eller http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=MIST120LSNLCL ?

Vurderer forresten en "diffused", altså blurete plexibit med hull eller ventilasjons"streker" forran vifta! Men vet ikke åssen effekt det vil gi på LEDsene..

Lenke til kommentar

hvis du har kabbiset stående på bordet funker det der, men hvis du har det på golvet blir det innmari upraktisk med de usbene helt der nede. på mitt gamle Chieftec var de litt under midten, og jeg måtte jo bøye meg og stresse med å komme meg ned der, og ofte var ikke ledningene lange nok..

men nå med stacker er det utrolig herlig med usb/FW helt i toppen.. slipper å bevege mer enn 7 muskler for å sette i en usb dingsebombs....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...