gthomass Skrevet 30. juni 2002 Del Skrevet 30. juni 2002 hm den er på over 100mb--- http://www.tweak.dk/nyheder2.php?id=1658 Er det noen som har instalert den?? Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 30. juni 2002 Del Skrevet 30. juni 2002 Hva gjør en service pack? Oppdaterer OS'et? Lenke til kommentar
viranth Skrevet 30. juni 2002 Del Skrevet 30. juni 2002 Service packen fikser først og fremst bugs, retter opp ting Microsoft har blitt pålagt å rette på (som at man skal kunne selv velge Inet-browser etc). Blir vel også sikkert et par mislykkede sikkerhetsoppdateringer kjenner jeg M$ rett... Lenke til kommentar
gthomass Skrevet 30. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2002 Quote: Den 2002-06-30 20:35, viranth skrev:Service packen fikser først og fremst bugs, retter opp ting Microsoft har blitt pålagt å rette på (som at man skal kunne selv velge Inet-browser etc).Blir vel også sikkert et par mislykkede sikkerhetsoppdateringer kjenner jeg M$ rett... OK men har du kjørt denne packen ?? Lenke til kommentar
viranth Skrevet 30. juni 2002 Del Skrevet 30. juni 2002 Nei, har ikke kjørt den, gidder ikke kjøre den "uferdige". Venter til den ligger på windows update.. Dessuten orker jeg ikke laste den ned på isdn, venter til jeg kommer tilbake til min 100mbit linje :wink: Lenke til kommentar
airguard Skrevet 30. juni 2002 Del Skrevet 30. juni 2002 prøvde og laste ned men linken ble brutt etter 55mb. regner med at dette var noe som ikke var som det skulle så nedlastings muligheten ble kuttet. Lenke til kommentar
gthomass Skrevet 30. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2002 Quote: Den 2002-06-30 20:50, airguard skrev:prøvde og laste ned men linken ble brutt etter 55mb.regner med at dette var noe som ikke var som det skulle så nedlastings muligheten ble kuttet. Bruk DAP :smile:) Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 30. juni 2002 Del Skrevet 30. juni 2002 En Service Pack skal fikse problemer og usikkerheter i systemet. Å installere en beta versjon av denne er jo totalt meningsløst. Det er faktisk idioti. Nei, jeg venter på final. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå