formannen Skrevet 20. november 2001 Del Skrevet 20. november 2001 Jeg har prøvd meg litt på den siden som det står om under emnet "Hacking". Dere som bruker denne siden burde kanskje bruke deres forum til å få nye "challenges". Det en side for de som ikke kom så langt på try2hack, http://members.home.nl/pim/hackme/ , den mener jeg er enkel i forhold til try2hack. Ettersom det var så mange poster på det forrige emnet lagde jeg et nytt emne. *** Jeg har greid de 4 første levelsene på try2hack (til nå) *** Jeg greide den nye siden på fem minutter. Ikke ligg inn passord eller linker til denne sida. LYKKE TIL ! Lenke til kommentar
tvika Skrevet 20. november 2001 Del Skrevet 20. november 2001 Den der var litt for enkel... :wink: ___ TV Lenke til kommentar
formannen Skrevet 20. november 2001 Forfatter Del Skrevet 20. november 2001 Ja, den er enkel. Men det er et sted å begynne for amatører som meg. Den siste siden i testen er ikke ferdig. Det er helt sant. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 21. november 2001 Del Skrevet 21. november 2001 Jeg skjønner ikke noe av den første en gang.. Riktignok har jeg aldri prøvd å hacke før en gang. Hjelp meg da? Er det noe med URL'en? Lenke til kommentar
formannen Skrevet 21. november 2001 Forfatter Del Skrevet 21. november 2001 Hei ! Du burde skamme deg sosohal! Hele testen er latterlig enkel. Det tok meg rundt 5 min. å runde hele testen. Og er det dataforum på popit.no. Er det noen som kan noe der da? Det er noe med URL (det heter egentlig URI) i level 3 på denne testen. Sjekk kilden til siden... Nå har jeg sagt alt for mye... [ Denne Melding var redigert av: formannen på 2001-11-21 17:11 ] Lenke til kommentar
umy Skrevet 28. november 2001 Del Skrevet 28. november 2001 uff skammer meg, :smile: kom til level 3 jaja hadde jeg prøv litt mer så hadde d sikkert gått Lenke til kommentar
xEn0s Skrevet 28. november 2001 Del Skrevet 28. november 2001 uff da, det der har så lite med hacking og gjøre uansett, folk kan gjøre de der testene tusen ganger uten og lære seg en dritt anyway, hva er vitsen ? Lenke til kommentar
[^FLeX^] Skrevet 29. november 2001 Del Skrevet 29. november 2001 Quote: On 2001-11-21 17:09, formannen skrev:Det er noe med URL (det heter egentlig URI) i level 3 på denne testen. Sjekk kilden til siden... Nå har jeg sagt alt for mye... URL = Uniform Resource Locator URI? Lenke til kommentar
sdhild99 Skrevet 29. november 2001 Del Skrevet 29. november 2001 URI = Uniform Resource Identifyer Lenke til kommentar
Fingolfin Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 Greide de to første på to min, så akjønte jeg ikke noe... Lenke til kommentar
*T* Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 Klarer 4, men er det flere? Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 står jo "really, its under construction" på nr 4... jaja :smile: Lenke til kommentar
*T* Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-17 18:33, skrev KriFos:står jo "really, its under construction" på nr 4... jaja :smile: Da er jeg sikkert ikke så langt. Er kommet dit hvor det står "yeah" i den flash passord tingen. Men er det noe etter det? Kommer liksom ikke videre (skal sies at jeg ikke har peil på slikt :smile: ) Lenke til kommentar
IceXCool Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 Hvis det derre er Hacking så "Hacker" jeg daglig lmao...seriøst - det derre var vel en joke? Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 Quote: IceXCool skrev (2002-10-17 19:12):Hvis det derre er Hacking så "Hacker" jeg daglig lmao...seriøst - det derre var vel en joke? Det er det nødt til å vere... Seriøst, slike ting klassifiserer ikkje som hacking, dette er enkel web-kunnskap som burde vore pensum på ungdomsskulen... :razz: Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 hmmm.. skjønte ikke den nr tre jeg. ser ikke noe muffens med sourcen der jeg. er det jeg som er helt på trynet eller? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 lol, den var knallenkel. Men 3'eren tok meg 2 minutter... det var liksom for enkel løsning til at du kommer på det med en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå