Gå til innhold

Hvilken produsent av 6600GT burde jeg velge?

Lac

Anbefalte innlegg

Har tenkt å kjøpe meg et Geforce 6600GT kort, men stusser litt over hvilken produsent jeg burde velge. Er det bare utsende å bundle som skiller kortene fra hverandre, eller er det nor mer? Siden prisene skiller litt må det være noe som er forskjellig.

Takker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Meget fornøyd med mitt MSI kort. Stille og bra bundle. Jeg kjøpte agp ver med VIVO. Vet at XFX klokker høyre fra fabrikken men har hørt det støyer noe mer fra viften. Alt kan løses med andre kjølinger.

Lenke til kommentar

Har noen av 6600GT-kortene mulighet til å stille viftehastigheten via software?

Asus la ved et program som heter Smart Doctor på sine R9600XT-kort og det funger som bare det! Har ikke hatt noe ønske om å gå over til Zalman-heatpipe siden... og neste skjermkort må ha samme mulighet.

Lenke til kommentar
Hvis du ikke vil ha støy, styr unna XFX 6600GT.  Det bråker voldsomt.

Jeg har XFX 6600 GT kjøpt på komplett. Det bråker absolutt IKKE. Men da har jeg fått denne versjonen av kortet. (Nyere og bedre kjøler på kortet)

Les testen på linken!

Endret av southhome
Lenke til kommentar
ossen problemer har du hatt amarios? har tenkt til å kjøpe det kortet... hadde også vært fint hvis noen gikk inn her. :)

Hvis du leser litt lenger opp og søker litt på forumet finner du fort ut at du ike burde velge Aopen som produsent på ditt 6600GT.

Ellers tror jeg de fleste andre produsentene er ok.

Mvh Audun Hagen

Lenke til kommentar
Har tenkt å kjøpe meg et Geforce 6600GT kort, men stusser litt over hvilken produsent jeg burde velge. Er det bare utsende å bundle som skiller kortene fra hverandre, eller er det nor mer? Siden prisene skiller litt må det være noe som er forskjellig.

Takker.

Har en kamerat som har Gainward, topp kvalitet og upåklagelig ytelse ;)

Lenke til kommentar
Er det nokon som veit kven av desse korta som har temperatursensor??

Las ei erfaring til MSI sitt kort på prisguiden, at det ikkje hadde temp.sensor...

Syns det er ganske OK å følge med når ein klokkar og slik...

Dei fleste har det trur eg. MSI har vell ikkje det...

Lenke til kommentar

jeg har AGP ver. av Gainward sitt 6600GT GS, det er altså klokket litt høyere. detter er bare for å si det et vivo kort. du kan jo også kjøpe GLH som igjen er enda høyere klokket. mitt kort har temp. sensor, og etter mine ører så bråker det ikke så fælt, hører i hvertfall ikke vifta pga. min cpu vifte.

jeje.. du får nå bare velge og vrake. tror det ikke er sååå stor forskjell på kortene!

:thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...