Mafo Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Ukens flørt: P901i Denne uken har vi plukket ut P901i, som er en kamskjellsmodell som er laget av Panasonic. Telefonen gis i likhet med en drøss andre asiatiske modeller ut under navnet til NTT DoCoMo, og vil nok aldri dukke opp i disse trakter. Les artikkelen her Lenke til kommentar
genser Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Denne var ikke akkurat fin synes jeg, men jaja, muligens at funksjonene veier opp for utseendet. Den har noen særegenheter i utseendet, men alt i alt er produktet langt fra pent i mine øyne. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Stilig! Folks meninger er alltid så forskjellige fra mine! Jeg synes at mobiler ikke skal være knøttsmå! Den der var lekker synes jeg Litt forsiktig avrundede hjørner akkurat som på 6260 Lenke til kommentar
robot Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Fin artikkel om en fin telefon. Ser ut til at den er solid bygd. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Så litt tanks ut den der. Noen liker det, andre liker andre ting, Lenke til kommentar
Erren Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Så litt tanks ut den der. Noen liker det, andre liker andre ting, Tanks? Hehe.. Den så da ikke voldelig ut Kanskje det er telefonen til Bush? Synes den var lekker jeg Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Den telefonen var meget stygg, men sikkert en bra telefon spesifikasjonsmessig. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Syns den var fin jeg .. Smaken er som baken! Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Tanks? Hehe.. Den så da ikke voldelig ut Tja, tenkte nå mest på grovt bygd, slik at den nesten virker pansret Lenke til kommentar
Erren Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Tanks? Hehe.. Den så da ikke voldelig ut Tja, tenkte nå mest på grovt bygd, slik at den nesten virker pansret Hehe Skjønner Den er jo det, og den var jo bare rett og slett helt diggbar Kunne vært litt tanks om den hadde hatt antenne da *drømme seg bort etter en panasonic-kamskjell med antenne* Nopen som vet hvor mye denne kommer til å koste? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg