Gå til innhold

Liten, artig episode

apwr

Anbefalte innlegg

I dag skjedde det en artig episode. En kompis av meg mistet mobilen sin i saltvann. Han hadde tidligere hørt av en annen kompis at det nyttet å tørke mobiltelefoner i mikrobølgeovner. Tro det eller ei, han gikk selvsagt rett på, og gjode det samme. Mobilen ble øyeblikkelig svidd. Dette var bare så komisk...

SMART JA! :!:

Endret av apwr
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tok med min 3310 og badet jeg :blush:

Det verste var at pappa _NEKTET_ å kjøre hjem (tar 5 min å kjøre, men er E6 så jeg ville nødigst gå) fordi han ville bade. Den hadde kanskje overlevd om jeg hadde fått skyllet den fort nok, men den gang ei.

RIP kjære 3310 :cry:

Herr Brun

Lenke til kommentar

Hehe, den oldgamle C45'en min ( :!: ) er den mest seiglivede saken jeg har møtt! Har mista og kasta den i bakken utallige ganger. Har også kasta den i snøen og sølt vann på den, falt på den osv. Den vil liksom aldri tape :D

En kamerat har klart å bade to gang med to mobiler, og den siste overlevde heldigvis :) Morra mi fortalte forresten om ei veninne som klare å miste mobilen i dassen på et utested, og den overlevde :!: Jeg personlig ville ha byttet- en mobil med "public shit" på er ikke noe som høres deilig ut :D

Lenke til kommentar

kastet den ikke da, men jeg ble så sur på den møkkamobilen, den hang seg opp og batteriet gikk ut på 10 sek, uansett så skulle jeg bare se hvor masse den tålte :p

Edit: det var nok litt tåpelig av meg, jeg innser det nå!

Og bare så du visste det var knapper ødelagt fra før av!

Hadde aldri brukt penger på og fikse den!

Endret av Ahndyh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...