apwr Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 (endret) I dag skjedde det en artig episode. En kompis av meg mistet mobilen sin i saltvann. Han hadde tidligere hørt av en annen kompis at det nyttet å tørke mobiltelefoner i mikrobølgeovner. Tro det eller ei, han gikk selvsagt rett på, og gjode det samme. Mobilen ble øyeblikkelig svidd. Dette var bare så komisk... SMART JA! :!: Endret 25. mars 2005 av apwr Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 :!: mistet mobilen min i sjøen jeg også det man skal gjøre er å skylde den godt i ferskvann(noe jeg dessverre ikke viste ), da kan det være at den funker Lenke til kommentar
Jan Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 i saltvann? Like så greit å bare skylle den i springen og legge den på badegolvet...og å håpe på det beste. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Jeg tok med min 3310 og badet jeg Det verste var at pappa _NEKTET_ å kjøre hjem (tar 5 min å kjøre, men er E6 så jeg ville nødigst gå) fordi han ville bade. Den hadde kanskje overlevd om jeg hadde fått skyllet den fort nok, men den gang ei. RIP kjære 3310 Herr Brun Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Jeg mistet en t68i ned i et colaglass. Den var såvidt nedi, rett opp igjen... TOk kvelden i slutten av samme uken.. Fusket litt, fusket mer, gav opp.. Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Du skulle ha slått den av og latt den tørke. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Du skulle ha slått den av og latt den tørke. Mhm? Burde sikkert det... da vet jeg det til neste gang... Legger dog aldri mobilen over ett glass mer... Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Jeg tror det skal gå fint bare man slår av mobilen og lar den tørke. Og kanskje ikke prøve å slå den på igjen før minst en uke etter. Vann såvidt jeg har forstått det er ikke så farlig for kretser. Men er det spenning på kretsene så går jo alt fyken. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Me herregud, jeg trenger jo mobilen min den uken da! Jajja, like greit den gikk i stykker. T68i var gammel. Gir f.. Lenke til kommentar
RIP Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Min har bada i øl den, overlevde fint den. Det var en siemens med skinndrakt, den døde i ett ublitt møte med veggen *rip* Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Naboen min bada med sin t610 i sjøen. Han gjorde ingenting med den etter det, og den fungerer i da også . T610 er den beste mobilen! Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Hadde en 3210 som jeg klinket i bakken, søren meg så funket den etterpå også. Gjør du det med en T610 blir den ødelagt bare du ser på den. 3650'en min har hatt seg en liten tur oppi blomkål suppe, men den funker fortsatt. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Hehe, den oldgamle C45'en min ( :!: ) er den mest seiglivede saken jeg har møtt! Har mista og kasta den i bakken utallige ganger. Har også kasta den i snøen og sølt vann på den, falt på den osv. Den vil liksom aldri tape En kamerat har klart å bade to gang med to mobiler, og den siste overlevde heldigvis Morra mi fortalte forresten om ei veninne som klare å miste mobilen i dassen på et utested, og den overlevde :!: Jeg personlig ville ha byttet- en mobil med "public shit" på er ikke noe som høres deilig ut Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 En venn av en venn mistet mobilen sin oppi en bøtte han nettopp hadde spydd oppi. På vorspiel Lenke til kommentar
Mafiabåss Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Den gamle 3310en min kastet jeg i bakken vær dag! den overlevde den, men etter to år knuste skjermen Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 mistet min 310i i badebasseng jeg.tørket den med hårføner, og den funker den: Selv om et par taster er treige, og skjermen er litt ødelagt i kantene Bruker den fortsatt.. Lenke til kommentar
jænzsn Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 hvorfor i allverden kastet du mobilen din i bakken hver dag? teit spør du meg, kaller det fjortissfakter jeg da. Lenke til kommentar
Mafiabåss Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 (endret) kastet den ikke da, men jeg ble så sur på den møkkamobilen, den hang seg opp og batteriet gikk ut på 10 sek, uansett så skulle jeg bare se hvor masse den tålte Edit: det var nok litt tåpelig av meg, jeg innser det nå! Og bare så du visste det var knapper ødelagt fra før av! Hadde aldri brukt penger på og fikse den! Endret 27. mars 2005 av Ahndyh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå