Amd_Barton Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 mange som brukte cosmos her eller?, alt funka fint hos meg og jeg har aldri brukt det.. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 patchen funker ikke her. "waiting for game to close"!!! Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Jeg har hatt mange problemer etter patchen. Hver gang spillet klikker er det forskjellige feilmeldinger og jeg må som regel stille inn video innstillingene etter hver gang Som sagt tidligere, dette er et steg i feil retning. Når jeg endelig ble kvitt error 132, så kommer blizzard med en patch som klundrer alt til igjen og gir meg nye feilmeldinger Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Ingen problemer her, alt funker bare fett Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Er jo ikke meninga at du skal slåss inne i Booty Bay da. Jævlig fjernt å bli drept av horde f.eks mens du står å shopper og han slipper unna med det. Skal du på død og liv slåss, så klarer du å gå de få skrittene ut av byen. Syns det bare er bra med tøffe vakter som slår ned på sånt tull. Har heller ingen problemer. Lenke til kommentar
rockingchair Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Har blitt kastet ut av spillet med feilmedling ca 3ganger på 6timer. Ene fyren jeg partya med ble plutselig usynlig for meg, og på kartet så flytta han seg plutselig til et helt annet sted. Mens han fortsatt sprang rundt meg og drepte mobs, bare at han var usynlig. Kunne heller ikke se helsa hanses, eller kaste buffs på han. Morsomt.. Hver gang jeg loader en char så får jeg opp et color selection ting, noen som vet hva dette er? De nye barene funker ikke i det hele tatt. Den ekstra baren nede har eksakt de samme funksjonene som den standard baren - dvs ubrukelig. Og selv om jeg aktiverer så får jeg ikke opp sidebarene, er det noe merkeligt magisk jeg må gjøre for å få det til å fungere? eller er d bøg? Utover det kommer jeg ikke på så mye annet merksnodig med nye patchen, men som sagt. Det er litt irriterende å gå fra supert til dårligere med en ny stor patch.. men men, kommer vel fikser snart regner jeg med. Blizz ligger vell i sprengjobb for å få ting ok. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Er jo ikke meninga at du skal slåss inne i Booty Bay da.Jævlig fjernt å bli drept av horde f.eks mens du står å shopper og han slipper unna med det. Skal du på død og liv slåss, så klarer du å gå de få skrittene ut av byen. Syns det bare er bra med tøffe vakter som slår ned på sånt tull. Tuller du nå? Eneste dette er bra for er rogues, som nå kan ganke så mye de vil uten konsekvenser. Enter dreper de noen og stealther vekk når vaktene kommer, eller så forsvarer motstanderen seg og blir drept av vaktene, mens roguen stealther vekk. Uansett er dette en tap/tap situasjon for alle andre enn roguer. Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Har de samme problemene... Spillet hakker noe helt jævli, Jeg kan knapt åpne character/ social screen osv, uten at det hender seg og jeg må slå av pc'en ved bruk av knappen på kabinettet. Dette er faen meg irriterende. Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Er jo ikke meninga at du skal slåss inne i Booty Bay da.Jævlig fjernt å bli drept av horde f.eks mens du står å shopper og han slipper unna med det. Skal du på død og liv slåss, så klarer du å gå de få skrittene ut av byen. Syns det bare er bra med tøffe vakter som slår ned på sånt tull. Tuller du nå? Eneste dette er bra for er rogues, som nå kan ganke så mye de vil uten konsekvenser. Enter dreper de noen og stealther vekk når vaktene kommer, eller så forsvarer motstanderen seg og blir drept av vaktene, mens roguen stealther vekk. Uansett er dette en tap/tap situasjon for alle andre enn roguer. hurra, endelig en som forstår... Gjelder forsåvidt casters som står på takene og knerter folk og... Fikk warning fra GM i gadgetzan for akkurat det og hvis de skal gi alle som gjør det warning så kommer de ikke til å ha tid til mye annet Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Har de samme problemene... Spillet hakker noe helt jævli, Jeg kan knapt åpne character/ social screen osv, uten at det hender seg og jeg må slå av pc'en ved bruk av knappen på kabinettet. Dette er faen meg irriterende. Har du overklokket skjermkortet ditt? Jeg hadde det problemet helt til jeg klokket ned skjermkortet mitt litt... Lenke til kommentar
Andre88no Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Jeg blir disconected hele tiden! Og de har heller ikke for orden på den loot buggen Lenke til kommentar
Darky Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Etter den nye patchen har WoW begynte å kræsje tilfeldig. Kræsjer til windows med wowrerror messenge. Og fyller man inn hva som skjedde, og trykker send så funker ikke den en gang. Lenke til kommentar
superreven Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Nå blir jeg (oftere enn før patchen) disconnected from server, og når jeg endelig klarer å logge på igjen (de 5 første gangene får jeg som regel beskjed om at en karakter med det navnet allerede spiller på serveren.... jaaaah), så er jeg en helt annen plass enn det jeg var da jeg ble disconnected. *jamre, jamre* Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Mange som har disconnected from server problemet. hyyl. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå