Gå til innhold

Dårlig patch, for mye feil


Anbefalte innlegg

Etter 3-4 timers spilling synes jeg selv det er altfor mye feil som faktisk er kommet nå, etter patchen. Jeg er selv rogue og det værste som jeg opplever er at jeg ikke får lenger 4 combo points etter en ambush. Ser ut som de har nerfa Seal Fate uten å nevnt det i patch notes, hvertfall ikke som jeg kan se. Kanskje jeg bare har vært dødsuheldig de siste timene men jeg tviler sterkt, ettersom jeg åpner alltid med ambush. Kanskje jeg er blind men jeg synes det skulle stått et sted.

 

Mobs som står i en sølepytt får jeg ikke combo points til å vare i lengre enn 1 sec. Denne mobben vil heller ikke flytte seg vekk fra sølepytten og de vil ikke miste aggro med det første. Dette er i Felwood på fire elementals og det var ikke slik før.

 

Disconnection - 5 ganger iløpet av litt spilletid blir jeg kasta ut fra serveren eller noe med min char som står igjen å jeg kan ikke logge inn pga char'en er allerede inne i spillet. Noen andre som opplever det samme ?

 

AddOns har heller veldig liten lyst til å fungere skikkelig. Vel det har ikke gått så lang tid men jeg får de ikke til å fungere som de skal mens andre får det til helt fint. Så nå er det blitt en ren WoW....

 

Jeg klarer heller ikke å se min egen HP. Jeg vet at mange andre har det samme problemet, men jeg vil ikke ha store tall der ståendes heletiden som dekker for baren. Jeg vil kunne kunne ta musen over får å kunne se.

 

Lv på characters er blitt gule uansett lv motstanderen er. Skal de ikke indikere en vanskelighetsgrad eller noe i den duren ? Bare min WoW som liker å si at en lv 60 sliter med en lv 10 ?

 

Opplever dette som en mer slitsom patch enn nyttig. Noen andre meninger ? Jeg har fått vite at druiders catform fungerer bedre enn før :|

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest member-60584

de fiksa Seal Fate... det står i patch notes...

 

Seal Fate ifølge tooltip skal gi 1 ekstra combo point.. men en bug gjor så den gidde 2 ekstra.. tilsammen 3 med bare Seal Fate

Lenke til kommentar

Du kan vel også bare disable dem under character select.

 

Alle mine fungerer for øvrig, noen Gypsymod-moduler (trenger ikke lenger hotbar eller Telo's Siderbar :3) og noen warlock-saker (shardtracker, soulman), bare jeg ba dem om å ignorere at de var "foreldet".

Lenke til kommentar

Er en i guilden min som har hatt store problemer med ustabilitet etter den siste patchen, en hunter...

Hos meg har jeg merket :

Jeg stunner en fiende i nova, caster icebolt, og idet moben blir truffet av icebolten, så teleporterer han seg rett foran meg, har ikke sett om de gjør noe dmg... Caster jeg et spell til så er den tilbake der som novaen er/var...

Jeg har sett flere lvl -1 folk....?

Enda et eksempel, nå ser jeg ikke fiender/venner før de står rett foran meg, og de plutselig spawner ut av luften... Samme gjelder hyppoene, de var litt sånn før, men har bare blitt verre og verre for hver patch som har kommet...

Jeg har mange feil jeg kan påpeke, men jeg kommer ikke på noen nå.. :p Det er uansett så gale at jeg vurderer å ta en pause fra wow og se om det kanskje blir litt bedre iløpet av månedene som kommer...

Lenke til kommentar

"Shit shit! WoW har hengt seg opp 3 ganger på EN dag!!1 OMGWTFBBQKTHX!"

 

Vil dere ha perfeksjon, spill et godt SP spill. Er så mange som er helt grønne på MMORPG's, og det første de prøver er WoW, for så å klage over hver minste lille feil. MMORPG's er ikke like feilfrie som SP spill, har aldri vært det heller.

Lenke til kommentar
"Shit shit! WoW har hengt seg opp 3 ganger på EN dag!!1 OMGWTFBBQKTHX!"

 

Vil dere ha perfeksjon, spill et godt SP spill. Er så mange som er helt grønne på MMORPG's, og det første de prøver er WoW, for så å klage over hver minste lille feil. MMORPG's er ikke like feilfrie som SP spill, har aldri vært det heller.

Tulling... Poenget er at det var bedre på betastadiet enn det er nå, og det er feil retning...

Har du foresten vært i booty bay siden update? Lvl 57 guards som dreper alt som slåss i byen... Selvom det er X antall steder å campe på taket og ganke folk fra... Kan ikke counterspelle en som prøver å drepe meg uten at vaktene denger meg i biter.. Akkurat som i Gadgetzan, går ikke ann å duellere med en fra sin egen faction engang.... Ja, og så svømmer de etter deg flere mil ut i sjøen med "lightspeed"............................

Hva hjelper det med bedre fps/flyt i spillet når det er masse folk der om de egentlig ikke er der du ser at de er? Var med den fiksen alle de stygge "lagg" bugsene kom.. Er ikke sjeldent at jeg skal caste spells mot en fiende og jeg får beskjed om at den ikke er foran meg, selvom den er det på min skjerm... Sånn var det ikke før... :realmad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...