Gå til innhold

DELL kundeservice support mail


Anbefalte innlegg

From: +++++ ----

To: [email protected]

Sent: Tuesday, April 09, 2002 5:49 PM

Subject: Skjerpings for f...!!!!!

 

Mottok spilleren i dag...

Et spørsmål:

Hvordan i helvete har dere klart å sende meg feil spiller???!!!!

 

I de foregående mailene har jeg beskrevet hvilken spiller som var i pcn min. Jeg har til og med skrevet serienummeret på spilleren. Jeg har også skrevet hvilken type bærbar pc jeg har, og serienummeret og service tag nummeret på den. Spilleren jeg skal ha heter altså:

 

LG DVD-ROM DRN8080B VER. 2.1

Den dere har sendt meg er: TOSHIBA DVD-ROM SD-C2502.

 

Sikkert en grei nok spiller det, men problemet er at den ikke passer i samme porten som min forrige spiller. Den passer kun der jeg nå har min diskettstasjon.Der jeg hadde min forrige spiller, er det nå et stort HULL, hvor det samler seg mye støv og dritt.

 

Jeg gjentar spørsmålet:

 

- Når jeg har oppgitt at pcn min er en Dell Inspiron 8100, jeg har oppgitt at den defekte spilleren er en LG DVD-ROM DRN8080B VER. 2.1, jeg har oppgitt serienummeret på både spilleren og pcn, og jeg har oppgitt service tag nummeret på pcn.... Hvorfor har dere ikke klart å sende meg rett spiller?

 

Hvis dette da ikke er opplysninger nok til å gi bra service kan dere klikke dere inn på databasene deres, sjekke opp navnet mitt, finne ut hva jeg har bestilt fra før, finne ut hvilken del som er riktig når jeg bestiller f.eks. en dvd-spiller.

Er dere evneveike hele gjengen? Kunne jo tro det når jeg ser tilbake på første mailen jeg sendte, der jeg nesten måtte forklare enn dell-support-ansatt om hvordan en vanlig dvd-spiller funker.

 

Han hadde heller ikke lest gjennom mailen min, slik at han visste hva som var problemet. Dette viser han med det geniale forslaget: "Du får flashe firmwaren din"...

 

Spilleren jeg har fått nå gidder jeg ikke å ha en gang. Kommer til å returnere den som det første jeg gjør i morra.

Dette er sjanseløs service!

Håper jeg treffer litt mer kompentente folk denne gangen her, som kan hjelpe meg, og sende meg rett dvd-spiller, som funker!

 

From: +++-- ++++

To: DELL kundeservice

Sent: Tuesday, April 28, 2002 21:22 PM

Subject: Hei! VÅKNE!!!

 

For snart 3 uker siden sendte jeg dere en mail hvor jeg meldte fra om at dere har sendt meg feil type dvd-spiller. Jeg fortalte dere også at dere er evneveike, og det mener jeg fortsatt.

Både min gamle defekte spiller og den av feil type som dere sendte meg, returnerte jeg med en gang til Infocare avd. Molde. Har hverken hørt fra dere eller InfoCare enda.

Hva skjer?!

Er dette verdens dårligste kundeservice?

Er det vanskelig å svare på e-mail?

Det mest sannsynlige er vel at datasystemet deres har streiket, og det er umulig for dere å sende mail. For dere bruker vel Dell-maskiner, ikke sant? Hvis det er så, se bort i fra denne mailen.

 

 

 

[ Denne Melding var redigert av: argasteDJ på 2002-06-30 20:11 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Håper for din skyld at det er du som jobber i Dell og at dette er en mail sendt til deg fra en sint kunde.

 

Hvis du derimot er kunden : Du kunne jo kanskje prøve med en litt hyggeligere tone. Da får de kanskje lyst til å svare.

 

Du kommer ingensteds med å kalle folk "evneveike" og ord som "h*lvete" i mailen din.

 

Skriv en hyggeligere mail der du forklarer problemet på en sivilisert måte, så får du mye bedre og mye hyggeligere service med en gang. Det er verdt ett forsøk.

 

Foresten... hvorfor la du denne mailen ut på forumet her? Bare for å gjøre oss oppmerksomme på hvor j*vlig du er mot stakkars (kanskje overarbeidede) kundebehandlere? Innse det... det er din egen feil at du ikke har fått svar ennå.

Lenke til kommentar

Personlig tror jeg som selger at du ville havnet i den berømmelige svarte boken jeg skriver opp alt jeg må glemme fortest mulig.

 

Har ikke annet å si enn at jeg håper du er en person med lite livserfaring slik at du lære

 

Hadde det vært opp til meg så hadde det svarte hullet i pc'en din fylt seg opp med støv og skit i flere uker fremover

Lenke til kommentar

Hva dette har i "tilbakemeldinger" å gjøre er for meg et mysterium som jeg måtte sette X - files på. De fant det heller ikke ut.

Tror dette passer best i "off - topic" - "annet". Noe annet sted klarer jeg ikke å finne - for under webshoperfaringer passer det ikke.

 

Tråden stenges.

 

-moderator yummy-

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...