Gå til innhold

Alle ikonene ved klokken er BORTE!

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp kjøpt nytt HK og ny CPU, på grunn av drivere fra det gamle hovedkortet som hang igjen i Windows som det nye ikke taklet, måtte hele windowsinstallasjonen reinstalleres. Etter reinstallasjon av Windows koblet jeg til nettet og fikk med en gang mass spyware installert :hrm: Jeg koblet da fra nettet igjen, fjernet spywaren, la inn alle programmer og beskyttelse mot spyware+adware, rebootet og koblet til nettet igjen. Nå var plutselig alle ikonene som vanligvis er ved siden av klokken borte. De var ikke skjult, og programmene kjørte, de var bare borte... Først ville ikke maskinen på nett i det hele tatt heller, men etter en boot i safemode hvor jeg fikk oppdatert Ad-Aware og Spybot, og så en ny Scan, kom nettet tilbake. Ikonene derimot var fortsatt fraværende :(

Noen som vet hvordan jeg kan få dem tilbake?

Har prøvd diverse spyware/adware søk, og prøvd masse rebooter, men ingen ting hjelper...

Desperat håp på svar :cry:

Jon

EDIT: Bilde av der hvor ikonene skulle ha vært er lagt ved

post-104-1111772439_thumb.jpg

Endret av Jonhoo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

tar det virkelig en time å kjøre en reprasjon av Windows XP? seriøst? hos meg tar det toppen 10-15 min på hovedboksen og 20-30 min på laptoppen min med 800 MHZ CPU og 128 MB ram. en time hørtes veldig mye ut for meg men.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...