langtongting Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Driftsforstyrrelse i Haugesund og Sandnes Vi opplever for tiden ca 1% pakketap på kunder levert via ATM-infrastruktur i Rogaland. Dette vil si kunder levert via Telenor infrastruktur og våre egne sentraler i Haugesund og Sandnes. Vår utstyrleverandør jobber med feilsøking i dette øyeblikk. Vi vil komme tilbake med mer informasjon Denne meldingen er fra Bluecom driftsstatus og er over 2 døgn gammel. De har fortsatt ikke gjort en dri** med problemet. Dette problemet fører til jeg får en dropp i båndbredden ca. hvert 20 sek helt ned til 0Kbps. Å spille noe som helst online er helt umulig da alt stopper helt opp hvert 20 sek. En snakker om å være prof. De gidder tydeligvis ikke gjøre noe med dette før påsken er over. Jeg tør å påstå at denne driftsmeldingen inneholder løgn. Da jeg nekter å tro at det skal t over 2 dager å finne problemet, pluss at det ikke har dukket opp noen nye driftsmeldinger der en informerer mer om problemet. Siden en ikke vil merke problemt i særlig grad om en kun surfer eller laster ned noe, tror jeg Bluecom tenker å spare noen kroner ved å la vær å kjøpe tjenester av Bravida eller hvem de bruker på helligdager. Dette er en faktor som fører til at jeg nå skal kvitte meg med Blucom, og få Lyse. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Samme her med telenor ADSL, borte vekk av og til.... Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 (endret) Det har ikke eg merket noe av i dag? Funker fint her? Men høy ping ja om eg tester. PS: Er du klar over hva det koster å ha folk i arbeid i disse påske tidene? Stein dyrt. Hehe, du hadde valgt lyse uansett min venn. Endret 26. mars 2005 av Kjetil Lura Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå