Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Bluecom tar Påskeferie!

Anbefalte innlegg

Driftsforstyrrelse i Haugesund og Sandnes

Vi opplever for tiden ca 1% pakketap på kunder levert via ATM-infrastruktur i Rogaland. Dette vil si kunder levert via Telenor infrastruktur og våre egne sentraler i Haugesund og Sandnes.

Vår utstyrleverandør jobber med feilsøking i dette øyeblikk.

Vi vil komme tilbake med mer informasjon

Denne meldingen er fra Bluecom driftsstatus og er over 2 døgn gammel.

De har fortsatt ikke gjort en dri** med problemet. Dette problemet fører til jeg får en dropp i båndbredden ca. hvert 20 sek helt ned til 0Kbps. Å spille noe som helst online er helt umulig da alt stopper helt opp hvert 20 sek. En snakker om å være prof. De gidder tydeligvis ikke gjøre noe med dette før påsken er over. Jeg tør å påstå at denne driftsmeldingen inneholder løgn. Da jeg nekter å tro at det skal t over 2 dager å finne problemet, pluss at det ikke har dukket opp noen nye driftsmeldinger der en informerer mer om problemet. Siden en ikke vil merke problemt i særlig grad om en kun surfer eller laster ned noe, tror jeg Bluecom tenker å spare noen kroner ved å la vær å kjøpe tjenester av Bravida eller hvem de bruker på helligdager.

Dette er en faktor som fører til at jeg nå skal kvitte meg med Blucom, og få Lyse.

:no:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...