Gå til innhold

Spillverket.no: stengte tråder grunn ot

Anbefalte innlegg

Kommer med ett forslag som jeg ikke vet om går i praksis.. Ser flere ganger at adminer stenger tråder som er ot..

mange ganger er det helt idiotisk da mye av det rundt emne er interessant å lese ,

men om en admin ser svart/hvitt på det stenges den.

Noen som etter min mening burde vært opp til trådstarter å gjøre, å ingen andre. Så kan ikke trådstarter få styre sin egen tråd?

Så kan admina ta seg av de andre tinga seff..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kommer med ett forslag som jeg ikke vet om går i praksis.. Ser flere ganger at adminer stenger tråder som er ot..

mange ganger er det helt idiotisk da mye av det rundt emne er interessant å lese ,

men om en admin ser svart/hvitt på det stenges den.

Noen som etter min mening burde vært opp til trådstarter å gjøre, å ingen andre. Så kan ikke trådstarter få styre sin egen tråd?

Så kan admina ta seg av de andre tinga seff..

enig :thumbup:

Lenke til kommentar

Dette ser jeg for meg i fremtidens forum.

En bruker spør om hjelp til et spesifikt dataproblem. Flere eksperter kommer innom og prøver å feilsøke. Etter et par eller en del poster, så er problemet løst. Brukeren som har oppretta tråden, har også mulighet til å stenge tråden. Dette betyr mer "makt" og "kontroll" til brukeren, og det er sikkert ikke alltid like heldig. Men tygg litt på det.

Hva om brukeren som fikk hjelp også kunne gi poeng til den eller de (mest hjelpsomme) som hjalp? Da kunne man få en status som hjelper.

Bare meg som tenker tidlig en lørdags morgen... :)

Lenke til kommentar
Hva om brukeren som fikk hjelp også kunne gi poeng til den eller de (mest hjelpsomme) som hjalp? Da kunne man få en status som hjelper.

Bare meg som tenker tidlig en lørdags morgen... :)

så man burde bare høre på de med mange poeng da? og ikke de andre som kanskje ikke har fått sååå mange poeng, men har noe like fornuftig og komme med..

Lenke til kommentar

Poenggivning har vært oppe tidligere, og vi har kommet frem til at det mest sannsynlig vil bli misbrukt.

Det blir et nytt "statussymbol" på samme måte som postcount er det, og venner vil gjerne stemme hverandre opp, uansett om innlegget er godt eller dårlig. Og på den andre siden.. snakker en fyr negativt om AMD/Intel/ATI/nVidia (stryk det som passer), eller har andre upopulære meninger? Da gir vi ham minuspoeng!

At brukerne har tilgang til å stenge tråden, ser jeg/vi heller ikke noe poeng med. Greit nok at problemet er løst for trådstarter, men forumet skal være tilgjengelig for andre brukere også. Om en annen bruker har det samme problemet, men løsningen ikke fungerer på grunn av en annen PC-konfigurasjon (eller noe sånt), skal han da lage en ny tråd istedenfor å spørre i den gamle?

Poster han i den gamle tråden, vil både trådstarter og de som har svart i tråden, få denne tråden opp i "mine innlegg", og i og med at de sitter inne med relevant informasjon, er det store sjanser for at de kan hjelpe den nye brukeren med sitt problem.

Irrelevant pjatt kan folk ta i "Off-topic"-kategorien. Innlegg i resten av forumet skal være relevant til det trådstarter spør etter, eller ønsker å diskutere. EOD.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...