retry Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Hei.. jeg kjører Fedora core3.. Tenkte jeg skulle prøve meg på litt CS... Men er det mulig å legge det inn på en linux distro og at det fungerer bra? Jeg veit det er noe som heter "cedega" som visstnok skal fungere.. men er det noen som har erfaring med det? Takk André Lenke til kommentar
olear Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Steam klient til Linux finnes på http://www.steampowered.com Regner med at det ikke var svaret du leter etter, siden Steam til Linux inneholder bare server versjon av HL. Hvis du vil spille HL på Linux så må du kjøpe Cedega 4.2+. Transgaming garanterer at HL skal fungere på Cedega 4.2+, anbefaler deg å laste ned en demo (av Cedega) før du evt. kjøper. Lenke til kommentar
zyp Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Steam funket i winex3 (cedega = winex4) da jeg prøvde. Lenke til kommentar
phatsam Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Steam skal visst funke fint med nyeste wine-builden Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Steam skal visst funke fint med nyeste wine-builden Å? Kresjer med haugevis av OpenGL-errors her... Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Testa Steam (CS 1.6) på nyaste Cedegaen no, og det fungerar bra, betre enn sist gong eg prøvde. Og det er faktisk snakk om ATi-skjermkort med ATi-drivaren. Så med NVIDIA fungerar det nok endå betre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå