Zemeckis Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Bor i Trondheim og skal få postet et bilde en dag Lenke til kommentar
riktig Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Kebabsjappenes og oppoverbakkenes hjem: Strømmen! Bor rett ved kjerka. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Trondheim - perlen ved Nidelvens vakre rand. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 rart at ingen har laget bilde (med link) til min by da... Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 røros...er vel ikke noe by da, men må lissom være med i tråden syns jeg Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Bor rett uten for Arendal. Tromøya. Lenke til kommentar
rob|n Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Jeg bur på Stord. Det er ei øy på vestlandet.. Jeg fant ikke noe bra bilde over 'byen', så jeg valgte eit bilde fra ein fin sommerdag i båthavna. Jeg kan se leiligheten til min farmor på det bilde! Morsomt. Jeg har vært "på det bilde" mange ganger. Har vert en del på det bildet jeg også Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Fredrikstad r0xx0rs! lol. Bor et kvarter fra byen (med sykkel). EDIT: Legger til et "bilde". http://www.ludvigsen.hiof.no/webdoc/fredri...tad_map_txt.jpg Ikke på Kråkerøy der det var merket av på kartet, vel? Det så nærmere ut. Hvor bor man når det er et kvarter med sykkel til byen da? Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 (endret) Fredrikstad r0xx0rs! lol. Bor et kvarter fra byen (med sykkel). EDIT: Legger til et "bilde". http://www.ludvigsen.hiof.no/webdoc/fredri...tad_map_txt.jpg Ikke på Kråkerøy der det var merket av på kartet, vel? Det så nærmere ut. Hvor bor man når det er et kvarter med sykkel til byen da? Ser du ikke det da? Han bor ikke så langt ifra Dørti Oppsahl ...Kråkerøy altså Endret 25. mars 2005 av Lungemannen Lenke til kommentar
lperik Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Kebabsjappenes og oppoverbakkenes hjem: Strømmen!Bor rett ved kjerka. Bodde i det huset som ligger nærmest tennisbanen tidligere. Bor nå i Ski: (dårligste bildet ever) Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Sauda, Rogaland, Norway, Europe, osv... Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Kristiansand. Og det er best. Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Fredrikstad r0xx0rs! lol. Bor et kvarter fra byen (med sykkel). EDIT: Legger til et "bilde". http://www.ludvigsen.hiof.no/webdoc/fredri...tad_map_txt.jpg Ikke på Kråkerøy der det var merket av på kartet, vel? Det så nærmere ut. Hvor bor man når det er et kvarter med sykkel til byen da? Fra Gressvik kanskje! Det bruker hvertfall jeg....eller 10 min. da om det går litt unna. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 i hvilken by bor du? og post gjerne et bilde av din by!jeg bor selv i namsos Der bor eller bodde mine to fettere .... (siden de er 18 og 22 år, han på 18 bor der fortsatt ) Men de bor ikke i selve byen da, bor vel like ved der revyfestivalen på høylandet holdes tror jeg og faren har en stor gård tror jeg. Digger dialekten dems (hvertfall til fetterne mine) . Bor selv ikke i noen by, men bor ikke mer enn 7km unna Tønsberg Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Bor i Tønsberg. Flytter til Oslo i løpet av sommeren. Lenke til kommentar
RockFord_ Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Bor i Mo i Rævva jeg.. ( Mo i Rana ) Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 leikganer Leikanger som i Sogn..? Gjøvik Word. Ca 1,5km fra Ernie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå